21 Eylül 2014 Pazar

Yalova- Bursa kaçamağı ve Spor

Selamün Aleyküm,

Cuma akşamı görümcemle haftasonu tatili için kendimizi Yalova'ya atık.  Bütün gün evde hazırlıklara uğraşırken fazla bişeyler yememıştım akşam da ablamın nefis yemeklerinden yedim tabi. Bu haftasonu kendime ödül verdim. Cumartesi günü saat 6:00 uyanınca atım kendimi dışarı evdekiler uyuyordu bebişte uyanınca onuda aldım yanıma bol deniz havası ile 1:40 dk yürüdük çok iyi geldi Yalova sahili zaten harika. Kaçamak dahi yapmış olsam da yürüş ile bunu dengelemeye özen gösterdim. Yürüş sonunda meşhur Sultan fırın cevizli ekmeğini ve tahinli pidesının almadan olmazdı :))).



Cumartesi gününü Bursa da geçirdik. Güzel bir şehir Bursa 2 saat kadar burda dolandık hızlı tempoda değil ama yürüdük bayağı oda spor sayılır. Tabi Bursa ya geip İskender yemeden olmazdı.


Dönüş yolunda beni asıl cezbeden şey olan meşhur harika efsane :)))) ekmek kadayıfınınyemek için Yusuf ustaya uğradık. Yediğim en enfes ekmek tatlısı. Kaymağı bir harika.





Akşam üstünü de bu deniz kenarında manzara eşliğinde geçirdik. Bebeişim il defa salıncağa bindi :).



 Onca güzel yemeğin üstüne 1 saat daha yürüş yaptım. Akşam sahil bir başka güzel. Harika bir gün geçirdik ama sporuda ihmal etmiyecek dengelemeye çalıştım. Hayırlı günler :).








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.