23 Eylül 2014 Salı

Hafta sonu sonrası Taylan Kümeli Listesi 1.

Selamün Aleyküm,


Hafta sonun ardından haftaya yoğun başladım. Oğlum cumartesiden beri huysuz mızmızlanıp bir derdi var ama tarifi yoktu. Dün baktım ki ikinci dişte geliyor yavrucak ondan huysuzmuş.
Dün kayınvalidem ve komşularla kışlık makarna kestik. Bugün hem diz hem sırt hem bel hem de sürekli ağlayan mızmılanan dışı acıyan bir bebekle oldukça sıkıntılı bir güne uyandık ama diyettimizden ve hedefimizden vazgeçmedik çok şükür.

Hafta sonu fark etim ki bayrama 12 gün kalmış ben bu kadar kısa bir zaman olduğunu nedense hiç düşünmedim. 12 gün içinde verme gereken hedef kilom o en azından 2.600 gr. Bu gerçekle pazar akşamı yüz yüze geldik nedense bayrama daha çoooook var sanıyordum.

İnstagram da bir arkadaşta bu uygulamayı buldum aynen çok fonksiyonlu bir tartı gibi çalıyor. Bütün bilgileriniz buraya kayıt edip kolayca takip edebilirsiniz çok beğendim bu programı isimi my weight.






Bir çok profil oluşturabiliyorsunuz ben iki profil oluşturdum bir ana bütün verilerimin olduğu birde ara hedefler için kısa kısa bakıp bilgilerimi görebileceğim bir profil oluşturdum.
Hedefim bildiğiniz üzere 4 ekim bayram günü en azından 79.9 görebilmek fakat dikkat etim ki 2 haftada bir ancak 1.5 - 1.800 civarı kilo verebilmekteyim. Tabi ev içinde bazen menülerimde ve sporda aksaklık olabiliyor malum bir bebişim ve beni bekleyen ufak çaplıda olsa ev işlerim oluyor.

Bu ara spordan sonra da yoğun diz ağrılarım var maalesef :(. İnternetten bayağı araştırdım spor sonrası bu gibi durumlar olabiliyor ve tabi ki dinlenme gerektiriyor. Zaten her iki ayak bileğimde iki kere burkuldu ve kronik olarak ağrı mevcut tedavisi de yok yapılması gereken egzersizlerim var onlarla hafifliyor zaten artık o kadar alıştım ki ağırsa da aldırmaz hale geldim.



Dün sabah daha önce de yaptığım ve bu yazımda bahsettiğim Elif Ezgi Uzmansel hanımcığım için anneciğinin hazırladığı ve bizlerle paylaştığı TK Listesi 1 uygulamaya karar verdim nedir bu Listeler derseniz mutlaka yukarıda belirtiğim yazımı okuyun derim :). Benim çok sevdiğim ve bloğumda da sıkça bahsettiğim bu listeler gerçekten bana çok şey öğretti tabi Lezzetin İnanılmaz Hafifliği adlı kitapla da daima bilgi almaktayım. Bildiğiniz üzere belirli bir diyet listem yok ve bebişimi anne sütü ile beslemeye özen gösteren çabalayan bir anneciğim. Çok şükür süt kalitesinde şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım tabi bunu sürekli pozitif düşünüp en azından 2.5 litre su içmenin de çok faydası olduğuna eminim. Evet instagram hesabımda da belirtiğim gibi 12 gün sıkısıpsıkı bir diyet programı beni bekliyor tartı günüm cuma ama bu iki haftalık pazartesi tarılacağım.
Dün eksik malzemelerimi de o yorgunluğun üstüne marketten alıp bomba gibi bir hafta geçirmeyi 12 içinde bu 2.600 gr kilodan kurtulup bayram günü musmutlu olmaya kararlıyım inşallah. Bu sabah Narlı Kefir ve suyumla başladım. Spor konusunda kararsızım dizim ve şu diğer ağrılarım biraz geçsin en azındına doğum sonrası egzersizlerimi yapmaya çokça  niyetim var 1-2 saat yürüyemesem de bakıcam gidişatına :).






Ah bu aralar çok fazla hayallerim var şimdiden hedefimi tamamladığımda benim olacak araba hayalleri kuruyorum yolda geçen arabalara bakıp beğeniyorum buda güzelmiş diyorum :) İnşallah inşallah diyorum ve yoluma devam ediyorum benimle sıkısıpsıkı 12 gün geçirmek isteyen arkadaşcağızlarımı 34456 gözle beklerim :).







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.