11 Eylül 2014 Perşembe

Kahvaltılık Pırasalı Yumurta

Selamün Aleyküm, 

hayırlııııııı Sabahlar diyetçi kardaşlarım,

son  günlerde kendimi pek iyi hisetmemekle beraber uykusuz geceler geçirmekteyiz malum bebişin dişi çıkıyor gece ağlama nöbeti geçiriyor spor desen hiç yüzüne bakmadım tam 4 gündür veee şekerle imtihanımızda pasta yaptığımız gün iptal oldu malum yapıpta onay vermeden nasıl tarif paylaşalım minacık bir parça yedim sadece okadar.

Ama naptık bahane yok bu gün hemen yeniden başlıyoruz şekersiz 1 haftayı hedefliyoruz erkenmi kaldırıldık olsun hemen şişemize suyumuzu doldurduk ara ara en azından yarım litre içtik sonrada harika bir lezzet olan kahvaltılık pırasalı yumurta keşfettik erken kalkmanın faydaları ben fıtrat olarak biraz hızlı canı sıkılanlardanım anında yer mekan yemek vs. değişiklik yaparım o yüzden menülerim daima farklı olsun isterim diyette dahi olsam damak tadı önemlidir dimi diyetçileri kardaşlarım. Hemen tarife geçelim





Pırasalı Yumurta 

malzemeler: 1 dal uzun pırasa, 2yumurta, sumak, tuz, kara ve kırmızıbiber

Yapılışı: Pırasayı ikiye bölüp ince ince doğruyoruz. bir tavada iyice kavuruyoruz. Baharatlarını ekliyoruz kavrulunca bir yumurtayı içine kırıp iyice karıştırıyoruz. Hemen ardından ikinci yumurtayı üzerine kırıp azıcık ayaralayarak ve altını kapatıp bir kabakla 
üzerini kapatıyoruz 2-3 dk dinlendikten sonra Afiyetle yiyoruz bollllll sulu günler hedefim 
gene 4 litre bugün başarıcağım :) inşallah





Gülihan İnstagram da    #gulihanındiyetleimtihanı #diyetsunumlar 





2 yorum:

  1. Annem çocukluğumda çok yapardı. Bak sayende nostalji yaşadım şimdi:) kuzuya da çok geçmiş olsun. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun innşallah hemen iyi olur nostalji olmasına sevindim güzel yorumlarınız içinde ayrıyetten sağolun hiç yanlız kalmıyorum yorumlarınızla

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.