1 Eylül 2014 Pazartesi

Gülihan'nin Şekerle İmtihanı 1. Gün

Selamün Aleyküm

Gene geç kaldım buralar ama olsun artık sağdakı minak resimlerle diyetimi ve sağlıklı yaşamımı gün gün takipedebilirsiniz :) 



Bu gün 1 Eylül 2014 çok şükür sonbahara ulaştık ben sonbahar ve kış insanıyım çok sevıyorum bu mevsımlerı de bu sabah oğlum yataktan düşünce tatdsız başladım dönmeyi yeni yeni öğrendi ve yatağın en uc kısmından ileri gelerek düştü ona bişe olmadıda ben çok korktum Allah şükür hiç bişeyi yok.

 1 haftadır düzenli beslenemedim dikkat etim misafir ve yeğencıklerım gelince felekten bı hafta çaldım inşallah bu hafta eksili geçer dünde arkadaşımda idim güzel bir gün geçirdik eh bugün bısmıllah deyip yine yeniden düzene girme zamanı geldi. 

Öğlen çılbır ve bahçe sebzelerimle güzel bir öğün oldu üst kat komşusuda muz kakao ve tarçın canım tatlı çekince böyle yaptım mutaka deneyin harika bişey tadına bayıldım yarısını ara öğün yaptım fazla bile geldi tadı süper.

Eylül ayı ile beraber bu hafta rafine şekeri hiç kulanmıcam elimden geldiğince paket ürün tüketmeyeceğim paket ürün konusunda çok istikrarlı olamam ama şekeri aşıcağıma inanıyorum instgramda @diyettedegilim arkadaşımız 20 günü aşkındır şeker tüketmedi hala yaşıyor :)))

İlk diyete başladığımda 3-4 sene önce şeker konusunda çok zorlandım paket çikolata yerdim daha önceleri tatlıya zafım var ilk olarak 2012 yılında Aahmet mAranki' nin karpuz detoksu ile arınmaya karar verince anladımkı vücudumda fazlası ile sağlıksız durumlar var daha sonra o yıldan ihtıbaren 3-6 kez kimyasal ilaç içmişimdir 2012 aralık ayında bundan blogumda da gün gün bahsetmiştim 2012 yılının aralık ayında da Aidin Salih hanımın kitabını alarak önce 1 günlük su sonrada 3 günlük su oruçlarını yaptım çokca şifa buldum cildimde sıvılce sorunum vardı bazı kadınsal hastalıklarım vardı hepsı geçtı çünkü artık tamamen sağlık besleniyordum eskisi gibi makarna pilav la yaşamıyordum  bu oruçlardan da gün gün blogumda bahsetmiştim güzel deneyimler oldu bunlardan önce tüm tektiklerimi yaptırıp diyetisyene ve bir ara akapuntura vede düzenli sporada gitmiştim ama bu ikisi kadar kiloma ve sağlığıma yarayan bişey olmamıştı 2013 yılında da internete gezerken @elifezgiuzmansel hanımcığımın listeleri ile tanıştım ve  şimdiye kadarki en çok kafama yatan mantıklı doyurucu menülerdı. Taylan Kümeli hanım kızı için hem doğum sonrası kilolardan kurtulmak hemde sağlıklı yaşamak için listeler hazırlamıştı bence mikemmel:) listelerdi birde kitapları var #lezzetininanilmazhafifligi olarak menüler var gerçekten oda çok işime yaradı çok bilinçlendim zaten  o menüleride bol resimleri ile blogumda paylaşmıştım hatırlayanlar vardır :).  halen daha kitaptan ve ezgi hanımdan çokça faydalanmaktayın listeleri paylaştığı bir siteside var tabi internete eskikilomadonuyorum yazmanız yeterli bunları bir çıkarım olmadan yazıyorum ergenlığımden beri şişmanım son 6 senedir sağlıklı yaşamaya çalışıyorum ve çok şükür bebeğimden sonra bu sene kendimi çok iyi hissediyorum acızane fikirlerimi paylaştım rafine şekersiz hayat merhaba :) Bakalım nekdar sürdürebileceğim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.