6 Eylül 2014 Cumartesi

Doğum sonrasi Egzersizi 2

Selamün Aleyküm Annecikler, Diyetçiler ve Blogger Okurları :), 

Yeter ki isteyin evden bile çıkmadan fit olabilirsiniz !!!! 

Tam 7 hafta Doğum sonrası egzersizlerine başladım burda bahsetmiştimde, yani nerdeyse iki ay önce en az 3 haftası yapamadım diyelimki toplamda 3 Hafta yapamadım toplamda  1 aydır uyguluyorum ve gerçekten farklılıklar var vucüt ölçümlerimi en son 15 ağostosta aldım 4 ekim hedef günümde tekrar alıcam ozaman tam farklar çıkar. 

Sezeryan doğum yapan annelere mutlaka tavsiye ediyorum gerçekten fitleşiyor ve forum kazanıyorsunuz karın göbek ve bacak kısmımdaki değişikliklere çok şaşırdım dün 2 ay önce göbeğim yüzünden olmayan gömleğim ve eteğim oldu çok şükür özellikle gene bu bölgelerde mütiş sıkılaşma var ben ya hergün ya gün aşırı 40-60 dk ya yürüş ya ısınma yapıyorum ve bu egzersizleri uyguluyorum sonrasında 20x3 veya 20x4 squat da ekliyorum gücüm yetiğince hareketler çok basit ve uygulaması eğlenceli insan sıkılmıyor hele o sezeryan göbeği kabusunun yavaşca sıkılaşıp küçüldüğünü görünce insan mutluluktan bi hal alıyor. Bugün bir aydır doğum sonrası egzersizleri 1. yaptığımdan beraberinde 2. de 



geçtim hayırlı ola hedef günüm 4 ekimi merak,heyecan ve mutlukla bekliyorum. 4 ekimde ki hedefim en az 79,9 en çok 79,5 görebilmek ve geçen sene kurban bayramında giydiğim elbisemi twkrar giyebilmek inşallah:). 

Murat Bür hocaya ve Ayşe Tolga hanıma anne olarak sevgilerimi gönderiyorum . 

http://muratbur.com

http://aysetolgaiyiyasam.blogspot.com.tr

2 yorum:

  1. Cok sevindim adina canim.Umarim hedefine ulaşırsın ..Bebişine kocaman öpücükler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişte teyzesini ve bebişin öper çok sağol Allah razı olsun :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.