16 Eylül 2014 Salı

Gülihan'nin Diyetle Imtihanında ilk hedef BAŞARDI :)

Selamün Aleyküm,



Gene bir Cuma geçti gene bir tartı gününü geride kaldı :).
Kilom sabit fakat cumartesi gecesi aklıma eski feracem takıldı acaba oluyormu diye sabah uyanınca ilk iş giymek oldu evet gerçekten artık düğmeler kapanıyordu hemen belimi ve diğer not etiğim ölçümü yaptım bütün ölçümlerim de kilo vermeme rağmen -3 cm vardı. Doğum sonrası egzersizler işe yaradığını açık ve net resmi idi okadar mutlu oldum ki anlatama ilk hedefim olan eski feraceme 75 kilo ile giydiğim feraceme sığmıştı :))).

Daha sonra eski ölçümlerime baktım. 77 kilo ikenki vücüt ölçümlerime aynı idi. Kilo vermesem dahi kas yaptığımın vücüdümün toparlandığının en büyük belirtisi bu işte buydu. Daha önceki yazılarımda burda ve nü yazımda ayrıntılı olarak rda bu egzersizlerden bahsetmiştim dilerseniz göz atabilirsiniz.

Yeni gelişmelerle önümüzdeki cumayı iple çekiyorum:). Murat bür hocaya ve Ayşe Tolga hanıma bir kez daha teşekür ediyorum. Videoları gerçekten harika hele bu sonuçları görünce insan emeklerinin karşılığını alması gerçekten harika.

Hayırlı Günleriniz ol....

5 yorum:

  1. Başarılar Gültencim..:) MaşaAllah.

    YanıtlaSil
  2. MaşaAllah canım. Tebrikler başarılar:)

    YanıtlaSil
  3. gültencim tebrikler canım :) elifle konuştuk dün seni sordu anlatıyorum ben de gaza gelsin diye :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.