19 Eylül 2014 Cuma

Doğum sonrası egzersizlerle Elveda 9,5 kilo ve sıkılaşma :)

Selamün Aleyküm


Cumanız Hayır dola inşallah.


Bir tartı gününe daha geldik :) evettt -1.300 ile 82.5 gördüm çok şükür ki başardım eski elbiselerim oluyor ilk hedefi başardım ve geri de 9,5 kilo bıraktım. Doğum kilolarımdan sadece 7,5 kilo kaldı inşallah onlarda gidecek. 4 Ekim hedefim 79,5 inşallah onu da başarmak nasip olur.



Doğum sonrası egzersizleri yaptığımı sizlere bu yazım da bahsetmiştim. Ayşe Tolga hanımın ve Murat Bür hocanın hazırladığı bu egzersizleri her gün olmasa da haftada en az 2 en çok 4 kere yapabilmeme rağmen müthiş bir fark var.


Yukarıda gördüğünüz liste ilk diyete başladığım gün aldığım ölçüler 90 kilo ile sonrasında 87 ve 85 kilo ile olanlar en sonda bugün aldığım ölçüler var. son iki ölçüler arasında bu egzersizlere başlamış ve buna ek 30-50 squat hareketi ve 45-1.30 saatlik yürüyüşlerimi de yaptım. Fark ortada :)


Bu resimde de 13.03.2013 tarihinde 77,5 kilo ile olan ölçümlerim var asıl fark burda işte 82,5 kilo ile nerde ise aynı ölçülerdeyim bu 5 kilo fazlam olmasına rağmen sıkılaştığımın en güzel ispattı. Hamilelikten sonra bel, basen, göbek ve iç bacaklar en en en büyük sorunlardan biri ben özellikle iç bacağımdan rahatsızdım. Şuan iç bacak ölçüm o zaman ki ölçümden 2 cm daha az :) Bu egzersizler gerçekten mükemmel ve çok basitler mutlaka doğum sonrası egzersizi 1. ve doğum sonrası egzersizi 2. bu yazılarıma göz atıp videoları seyredin derim ben faydasını gördüm sonuçtan çokta memnunum bir kez daha onlara buradan sevgilerimi iletiyorum.

İnterneti ve İnstagramı olumlu yönleri ile zayıflamak ve motive olmak için kullandım ve bir ev hanımı olarak evde çıkmadan spor salonuna, diyetisyene gitmeden vücudumu tanıyarak kendime uygun yemeklerle tabi ki baş ucu kitabım Elif Ezgi Uzmansel ve Taylan Kümeli hanımların yazarı olduğu Lezzetin inanılmaz Hafifliği (elif hanım ig aleminde çoooook şeker ve yardımcı olan bir hanımdır ona da teşekkürü borç bilirim :)) ile 9,5 kilodan kurtulmayı başardım inşallah devamı da gelecek.


Çok mutluyum çok :) Bu gün küçük Yalova seyahati ile bu başarımı hafta sonu bol bol kutlayacağım inşallah musmutlu günler dilerim.



1 yorum:

  1. MaşaAllah canım. İnşaAllah hedeflediğin kiloya ulaşırsın.sporun gerçekten vücut sıkılaşmasına çok faydası oluyor. Kilo veremesen bile ölçülerde birkaç santim farkediyor:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.