28 Eylül 2014 Pazar

Elma tarlasında saklı Lezzetler

Selamün Aleyküm,

Geçen hafta iki günlük Yalova seyhatınde Çınarcık Yolundan çıkıp armutlu tarafına doğru gidince elma tarlalarının yanında harika lezzetlerle tanıştık. Kocadere köyünden 4-5 abla burda doğal ürünlerin satışını yapıyorlardı. Öyle güzel öyle harika bşr yerdi ki üstelik çokda ucuz bir açık hava restorantı idi evet ben bu afı verdim. Ailecek mest olduk diyebiliriz.



Pekmez yapmak için elma soyuyorlardı zaten hemen elma tarlalarınınyanında idi nasıl bir elma kokusu vardı size anltamam  harika bir doğal aroma vardı. Bizi görümce hemen ablanın bitanesi daha biz bişey demeden saboda taze çay demledi. Gözleme ile çay harika idi İstanbulda bu denli güzelini ne yedim ne içtim. Belkide tatları değil ama ablakrın içtenliği sevecenliği bize sevdirdi burayı.









Biz oturken birde koyu  sürüsü eşlik eti bize :). 



El yapımı pekmez, ekmek, zeytin ve turşuları vardı. 1 kilo elma pekmezi sadece 15 TL idi. Diğer ürünlerde gayrt uygundu. Kendi bahçelerinden karpuz elma ve domates vardı.


Benim minikte çok eğlendi :).


Bayram için baklava siparişi alıyorlarmış düşünsenize burda pişen baklavayı.




Herşey doğal olduğu gibiydi mutlaka ziyaret etmenizi tavsiye ederim hayırlı pazarlar.







2 yorum:

  1. gerçekten çok hoş bir yere denk gelmişsiniz gülihan. herşey harika görünüyor. kız asıl bir yemelik daha var orada:) kırk bin kere maşallah. çok tatlııı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rası olsun :)) çok mutsuz buara dişi çıkıyor :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.