22 Ağustos 2014 Cuma

Sağlık Dolu Dolma :)

Selamün Aleyküm, 

bugün ne yapsam diye düşünüp durken aklıma düştü eşime ayrı kendime ayrı pişirmeme de gerek kalmadı üşenmeyelım hanımlar bakınız illa bir çare var yiterki zayıflamayı isteyelim :). 





 Sağlıklı Dolma 

Malzemeler,

 ♦️5 dolma biber 2 domates ve 1 patlıcan
 ♦️bir avuç 100 gr kadar kıyma
♦️1 kırmızı biber
♦️4-5 domates
♦️1 küçük soğan
 ♦️1 kaşık kepekli pirinç
♦️bir avuç maydanoz
♦️ kimyon, tuz, sumak, karabiber, pulbiber, nane,kekik 

Yapılışı 

Biber ve patlıcanlar oyulur ben ıkıtanede domates oydum bir kaba patlıcandan çıkan için bir acuç kadarı ince ince kıyılır, domates, soğan, maydanoz, kırmızı biber, ince ince kıyılır kıyma, kepekli pirinç ve baharatlarda kaba alınır iyice yoğrulur eşimize hazırladığımız normal dolmaların yanında pişirilir afiyetle yenir ben bahçeden mısırda pişirmiştim ekmek yerine bir adet mısır yemeyi tercih etim tadı harika oldu mutlaka denemelisiniz :)  hayırlı geceler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.