18 Ağustos 2014 Pazartesi

Gülihan'nin Ramazan, Bayram ve Tatil de Diyetle İmtihanı

Selamün Aleyküm Diyetçi Kardeşlerim :),

Sevinç sevinç ve sevinç doluyum :) çünkü artık 85.6 kiloyu gördüm üstelik Ramazanın son haftası bol misafirli geçmişken, bayram ve 1 haftalık köy tatilimizin ardında  bu rakamı görmek kendi kişisel başarımdır mutlu mutlu çok mutluyum. 


En son 87.4 idim blogumda bahsetiğim üzere, Ramazanın son haftasında misafirlerimiz ve akrabalarımız vardı derken bayram derken tatilimiz için Giresun ve Rizeye gitik enfes yemekler yedik tabi ama benim hedefim her boşlukta hareket etim yapabildiğim heran spor yapmaya çalıştım ve dikkat edebildiğim en mükemmel şekilde dikkat ederek yemeye çalıştım bazen zor olsada çünkü önünüzde okadar güzel yemekler olunca zorlanıyor insan. 



Benim hedefim tatil ve bayramda kilo almadan ama o güzel tatlardan da yiyebilmekti. Tatile den önce bayram arefesinde 86 kilo idim Tatile gitmeden önceki gün 85,8 görebilmiştim, tatil dönüşü 86.5 idim hemen Elif  Ezgi Uzmansel  Hanımcığımın 1 hafta listesini 3 gün uyguladım ve bol su içtim. 



veee geçen haftayı 85.6 ile kapatım. en en başta doğumdan sonra Ocak 2014 sonunda 92 kilo idim o günden bu güne 6,5 kilo vermiş oldum çok şükür.  Şimdi ki hedef Kurban bayramamına kadar 79 kilo olabilmek inşallah. Bebişciğimi sorarsanız Allaha çok şükür çok iyi sağlığı yerinde ve Anne sütü ile beslenmeye devam ediyor benşm için dua edin:) Gününüz hayır ola 

2 yorum:

  1. Sevindim..:)
    İnşaAllah hedefine de tez vakitte sağlıkla ulaşırsın.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.