4 Temmuz 2014 Cuma

Sağlıklı İftar ve Sahur Menüsü 2.

Selamün Aleyküm Diyetçi arkadaşlarım, 

Örnek Sağlıklı İftar Menümüz 
1 kase çorba, fırında sebzeli esmer pirinç pilavı, cacık ve Elma Çubukları şeklinde sağlık dolu bir iftar geçirebiliriz.


Fırında Sebze: Kabak, Patates, soğan, patlıcan, kırmızı biber, yeşil biberi yıkayıp halka şeklinde incecik doğruyoruz. Bir kapta seviğimiz baharatlarla tatlandırıyoruz ben tuz, karabiber, sumak, pul biber koydum. Önceden ısıtığımız fırına tepsimize yağlı kağıt sererek sırqlı şekilde diziyoruz ve 220 derecede pişiriyoruz. 15-20 dk hazır oluyor. Dilersek üzerine domatesli sarmısaklı sosta yapabilirsiniz. 

Esmer pirinci kavurmadan direk yıkayıp yarım bardak (1 kişiliş ölçü) pirinci 1,5 bardak su ile pişiriyorum. birazda tuz ekleyip afiyetle yiyoruz. :) 

Elma çubuğu 

Eeee hazır fırın sıcakken hemen 3 elmayı yıkapıp kabukları ile ince dilimler haline getirip 2 kaşıkyulaf ve bolllca tarçınlayıp tepsimize yerleştirip 10-15 dk kadar pişiriyoruz. Tatlımız da hazır:)


Sahur Menümüzede bu neşeli tabaklar eşlik edebilir :) Hayırlı Cumalar 





1 yorum:

  1. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.