2 Temmuz 2014 Çarşamba

Kabaklı Ton Balık Beğendi ve Yoğurt Dondurma

Selamün Aleyküm

Genelde Ramazanda Kayınvalidemlerle hep beraber yerdik ama bu ramazan malum ben sağlıklı besleniyorum güzelim yemekler gözümün önünde olursa zor olurdu:) O yüzden eşimle evde takılıyoruz. Tabi eşime uygun yemeklerde pişiriyorum. 
Bugün ki menümü tarifi ile paylaşayım sizlerle her gün bir sağlıklı Ramazan Menüsü paylaşacağım inşallah:)

Kabaklı ton balık beğendi 
Kendi keşfim oldu bu tadını beğendim değişik ve hoş oldu. Zaten diyet yaparken daha doğrusu doğru
ve sağlıklı bir şekilde beslenirken en önemlisi bence göze hitap etmesi ne kadar güzel olursa heves artar.


Malzemeleri: 2 kabak, 1 patates, dereotu, sarımsak, 3 yemek kaşığı yulaf, sumak, karabiber, pul biber, nane

Kabak,patates, sarımsağı doğrayıcıda doğradım bir tencerede yarım bardak su ile karıştırdım. 



Hemen yulafını ilave edip kıvamı alana kadar pişiriyoruz baharatları ilave ediyoruz ve pişince hazır hepsi bu. Yulaf aynen un etkisi yapıyor hem sağlıklı hem lif kaynağı sporcular genelde beslenmelerine yulafa yer vermekte. Ben soğuk yemeyi tercih etim sunumum bu şekilde oldu :) Yanında biraz yoğurt ve dünden kalan 4 kaşık yemekten yedim hiç ekmek yemedim ihtiyaç duymadım. 

Benim şeker oranım normalden biraz düşük o yüzden tatlı krizim tutuyor bazen iftardan sonra sağa sola saldırmamak için Hafif tatlımı da yapıyorum dün akşam yabancı bir internet sitesinde gördüğüm kalan meyvelerden yoğurtlu dondurma yaptım.




Malzemeleri: Yoğurt, yulaf, karpuz, kiraz, pirinç patlağı, plastik bardak şiş çubuğu

önce yoğurt üstüne yulaf karpuz biraz pirinç patlağı yoğurt ve kiraz ile hazırlayıp buzdolabına kaldırdım. Ve bu gün afiyetle yedim çok şükür.

Hayırlı Günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.