15 Temmuz 2014 Salı

İftar sofralarınız için şık bir sunum Kızartma Gülü

Selamün Aleyküm

Dünki sağlık dolu paylaşımlardan sonra eh buda gerekli idi:))). 




Geçen hafta misafirlerime kızartma yapınca nasıl ikram etsem diye ilk defa interneten araklamadan :))) kendim kendşme fikir üretim çok şükür çok kolay ve çok basit kişi sayısına göre patlıcan, kabak, biber, havuçu biber hariç onu sarıcaz yıkayım halka halka doğrayıp  kızartıyoruz sonra ikişer kabak ikişer patlıcanı üst üste diziyoruz benim biberlerim bahçeden olduğu için minak ve çıtırdı onlarıda sarma sarar gibi sarıp bir kurdan yardımı ile kabak ve patlıcana batırıyoruz en sonda havuçtan şapkasını takıyoruz. 



İsteğe göre ben 3-4 tane büyükçe domatesi soydum doğradım bir ikş diş sarmısak bir tatlı kaşığı salça ve bir kaşık sirke ile sos yaptım. Biraz karabiber ve tuzda ekleyip üstüne gezdirdim ister tabaklara servis edin isterseniz sofranızda bu şekilde göze hitap etsin. Afiyet olsun. 




2 yorum:

  1. Yemeği yapmak kadar yaptıktan sonra sunumu da başlı başına bir iş. Aklına gelmiş yapmışsın çok hoş. Ellerine sağlık. Hem göze hem mideye hitap ediyor

    YanıtlaSil
  2. son zamanlarda gördüğüm en güzel sunum bu. Hayran kaldım bu güzelliğe

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.