1 Temmuz 2014 Salı

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı ve Gül Güzelle Yarışmamız

Selamün Aleyküm 

Ennn son diyet yazımdan sonra gene kurdaşen beni ziyaret edince hatlar karıştı ve gene 90 kilo idim. Amaaa son 1,5 aydır hergün 1 - 1:30 bazen 2 saate varan yürüşler yaptım basit egzersizlerle beraber ve çok faydasını gördüm bir toparlanma sıkılaşma oldu. Adımsayar programım ile nekadar yürüdüğümüde görebiliyorum adım sayarla bağlantılı bir program var çok güzel aylık haftalık ve yıllık seviyeni gösteriyor.





Yeme içmeye gelince beli bir plan veya beli bir düzeneğim yok Elif Ezgi Uzmansel'in tarifleri ve internette  araştırıp sporcuların spor yapanların neler yediğine bakıp kendime en uygun listeyi evdeki malzemelerime göre hazırlıyorum. 

20 Haziran günü instagram daki arkadaşım Pirinçtarlası ile 25 temmuza kadar 5 kilo olarak kapışmaya karar verdik herkes kendi yöntemi işe hedefe koşacak. Blogger ve İnstagram arkadaşım çoğunuzun tanıdığı Gül Güzel de bize katıldı ve üçümüz hem eğleniyor hemde bir birimize destek olarak hedefe ulaşacağız inşallah ilk hedef olan 27 haziranda -1 gördük bile. Bizi instagramdan takip etmek isterseniz #gulihanpirinçtarlasıgulguzelyarışıyor ve #gulihanındiyetleimtihanı şeklinde instagram aratırsanız bütün hikayemiz çıkar. 

Bu gün bir diğer ig arkadaşım Serpilcimle ve bir arkadaşı ile yürüşte buluşup tanıştık. Aslında gayet fit ve güzel arkadaşım ama onunda hedefi bizim gibi -5 iki gündür onun sayesinde yürüdüm sağolsun destek oldu bana :). Hem tanıştık hem yürüdük 1,5 senedir ig aleminden tanışıyorduk mersem çok yakınmışız:) çok tatlı çok candan bir arkadaşım oldu :). İnternet güzel şey kullanmasını bilene :))) yarında yürüce inşallah. 

Bu sene Oruçlu geçiyor çok şükür evde olduğumdan çokta zorlamıyor sıcaktan Genelde Ramazanda 
Şuan yarışmada ikinci hedefimiz #hedef4temmuz Cuma günü bakalım sonuçlar nasıl olacak. Hayırlı geçeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.