14 Temmuz 2014 Pazartesi

Ayşe Tolga ve Murat Bür Hoca ile Doğum Sonrası Egzersizlerin Gülihan'la İmtihanı :))))))

Selamün Aleyküm Diyetçi Anneler ve tüm Diyetçiler, :)



Yaklaşık 1 aydır Ayşe Hanımı yanı Oyuncu Ayşe Tolga hanımın blogunu ilgi ile takip etmekteyim. Bir çok güzel bilgiler var özellikle kendisininde hamilelikten sonra yaşadığı kilo verme sürecini ilgi ile takip etmekteydim.

Kendisi geçen hafta cuma günü Murat Bür Hoca eşliğinde doğum sonrası egzersizlerini bizler için içtenlikle paylaşmaya başladı. Bilseniz ne kadar sevindim çünkü internete bir çok bilgi var kendi bilgilerim deneyimlerim yanı sıra ile profesyonel birinden bilgi almak çok daha güzel.

Ayşe hanım doğum sonrası 3 ay önerdiği ve gösterdikleri şekilde sabırla iç karın kasımızı tekrar sıkılaştırmamız gerektiğini ve daha sonra bilindik mekik vs. gibi karın egzersizlerine geçilmesi gerektiğini ifade ediyor. Açıkçası bende bu konuda nasıl bir spor programı uygulamam gerektiğini bilemezken ilaç gibi geldi.
3 ay boyunca sabır ile her gün uygulamaya karar verdim. Dün sabah uyandığımda ve iftara yakın  1 saat eliptik bisiklet sonrası bu hareketleri uyguladım. Cuma günleri benim tartı günüm çok güzel denk geldi Cuma günü yeni video eklenecek ilgi ile takip etmekteyim.

Vücut ölçülerimi geçen hafta almıştım buradan ay ay sizlerle farkı paylaşacağım inşallah.

Murat Beye ve Ayşe hanıma özellikle doğum sonrası deneyimlerini paylaşarak benim gibi evde kendi başına diyet konusunda azim edenlere yardımcı olduğu için teşekkür ederim :)))

Hayırlı günleriniz ola

2 yorum:

  1. Merhaba egzersizi yapmaya yeni başladım bende fakat karindan cok bacaklarimin çalıştığını hissediyorum. Siz duzenli yaptinizmi egzersiz faydali oldumu size?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yazmanıza sevindim :) ilk önce bnde öyle düşündüm ama hareketlerl teker teker bakarsak çoğu karın kaslarını çalışırıyor açıkcasını söyleyelim benim karnım bir ay öncesınden daha sıkı ve toparlanmış durumda yani etkisi gerçekten var tam etkisini 4 ekimde ölçüm sonuçları ile yazacağım inşallah mezura ile ölçüm çok daha net sonuçlar veriyor tavsiye ederim sizde mutlaka ayşık ölçümlerinizi not alın farkı görünce sevinirsiniz :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.