24 Mayıs 2014 Cumartesi

ben geldim yinneee hep mutlu olalım diye :)

Selamün Aleyküm Bloggerseverler,

Aylar geçti ve bir Mayıs ayına daha geldik geçen sene mayıs ayında anne olacağımı öğrenmıştım ilginç telaşlardı ilginç zamanlar mayıs haziran aylarını düşündümde son yıllarda biraz heyecanlı geçiyor benim için Ülkemiz içinde heycanlı hüzünlü garip günler var deprem oldu mesela ve tabiki bi kaç hafta önce Soma faciyası Allah ölenlere rahmet eylesin inşallah.

Kurdeşen bir kez daha ziyaret eti beni bu sefer sanırım ölümden döndüm hayat iki saniyede sizi fark noktalara sürükleyebiliyor Allah düşmana bile vermesin çok kötü bir hastalık doktorlar bile bazen anlamıyor ne olduğunu bütün vucudumu sarınca kaşınmadan bekledim fakat sabır etikçe sinirleriniz geriliyor artık boğazımı zorlamaya başlayınca anladım ki boğuluyorum eşim gelip hastaneye gidene kadar arabada can çekiştim denebilir nefessizlik biyandan sinir eden aklınızı alan o kaşıntı biyandan düşünmek bile istemiyorum okadar can sıkıcı idi. Ertesi gün instagram daki bir ablanın tavsiyesi ile Keçiboynozu tozu aldım iyi geldi çok şükür eser yok şimdilik piskolojik olarak en küçük kızarıklığı bile gene mi başlıyo diye düşünür oluyorsunuz of bi daha gelmez inşallah. 

Bir ay kadar ortalarda yoktum ig hesabımıda kapatım çok bunalmış daralmış motivasyonu bitmiş halde idim denebilir. Geçti şükür bu hayatta herşey bizim için deyip geçelim bir sonraki levele 😁 bi türlü hayalimdeki gibi olmuyor şu blog  olsunya kismet ya nasip hayırlı akşamlarınız ola 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.