21 Nisan 2014 Pazartesi

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 1.hafta özeti


Selamün Aleyküm

Listelerle olan maceramız bu -2 kilo ile tamamlandı çok şükür 89 kilo ile devam ediyorum. 

Gün ikramları, komşu ziyareti, misafir ağırlama gibi zorlu etaplardan geçtim☺️. Kesinlikle hiç aç kalmıyor insan fakat nefis zorluyor. Komşuya gitiğimiz gün salatalardan bolca yedim ama poğaçada yemiş bulundum bende eve gelince 1 saat 20 dk spor yaptım. Günlük 40 dk spor ve mekik programı uyguladım instagramdaki arkadaşlarımızla mekik programa devam ediyoruz. 


şu domatesli pıtırcıklara çok özendi instagramda gören arkadaşlar 😁😁😁 emziren anneler doymasa yediklerini iki katına çıkarabiliyor pek ihtiyaç duymadım ama bazen fazladan salatalık domates yedim. 






4 litre suyu içmeye çalıştım bazen 3 litrede kaldı. Annesütü kalitesi daha da artı bol su ve yeşilik sayesinde veriminden hiç bişe kaybetmedi aksine bollaştı maşallah. 

Bakalım haftaya nasıl geçicek ☺️

2 yorum:

  1. Hadi bakalım hem formda bir kadın hem de sütü bol bir anne ol. Sevgilerimle. Kolay gelsin.:)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gele canım:) inşaAllah istediğin kiloya ulaşırsın.sevgiler

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.