2 Ocak 2014 Perşembe

Hastane süslerimiz ve son 18 gün...

Selamen Aleyküm 

Aylar koşturdu geçti. Evle ilgilen uğraş hazırla derken anca son iki haftadır rahatım. Allah şükür evimiz öyle güzel öyle keyifli olduki Allah huzur versin eşimede bol bol sıhat kazanç nasip etsin:)) çok yoruldu ama değdi. Tam gönlümden geçtiği gibi tertemiz oldu Muhammedimiz için evimiz hazır :)))
İnşallah evimin resimlerinide yakında paylaşırım :). 

İki Hafta önce Annem geldi sağolsun yanımda bana arkadaşlık ediyor bir sürü ciciler ördü ve aldı tornuna :)) Çok şükür okadar şanslı ki bebişim çoğu eşyaları daha şimdiden hediye geldi taaa Danimarka dan bile Aliye teyzesi bir sürü ciciler gönderdi Allah sonsuz kere razı olsun birbirimizi hiç görmedik ama teyzesi bize gönlünden kopan en en en güzel şeylerini oğluma göndermiş :) 

Zaman oldukça bebişin hazırlıkları ile uğraşmaya çalışıyorum malum artık hızım bayağı yavaşladı gerçi Annem "az kaldı çocuğunda eline iş vercek bi rahat durmuyon " diyor :))) 

Kırmızı renge bayılıyorum erkek bebişimizde olsa kırmızıdan vazgeçemedim bu gün çok şükür bitirdim kapı süsünü hayal etiğimden de güzel oldu tabi bence :))) kendi ellerimle hazırlamak daha bir zevkli idi.


Kapı Süsü



Lohusa broşu




İsim Çerçevemiz :))) 

7 yorum:

  1. Ve Aleykümselam zaman ne kadar çabuk geçmiş.. fırsat buldukça ziyaret ediyorum.. Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin de bebeğinizi kucağına sağlıkla alın inşaAllah.. İsmini çok güzel düşünmüşsünüz Rabb'im adıyla hayırla yaşatsın inşaAllah.. Allaha emanet olun :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel haberler bunlar..Allah sağ salim kucağına almayi nasp eylesin oğluşunu..Annenin ellerinden öperim selamlarımı ilet lutfen :) Çok öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  3. Zaman ne çabuk akıyor.. Anlayamadın daha dün gibiydi bir bebeğinin olucağını öğrendiğimizde :) Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah..

    YanıtlaSil
  4. hepside çok güzel.Rabbim yardımcın olsun.HAYIRLISIYLA ALIRSIN İNŞALLAH KUCAĞINA.a.e.o.

    YanıtlaSil
  5. Allah kolaylıklar versin gülten hanımcım, sağlıcakla gelsin oğlunuz , dualarla...

    YanıtlaSil
  6. Evin hayırlı olsun canım..Allah sağlıkla sihhatle kucağınıza almayı nasip etsin....Muhammed le eviniz daha sa sevgi dolsun.....

    YanıtlaSil
  7. MaşaAllah zaman ne kadar da çabuk geçmiş, haberleri bekliyoruz.
    Allah yardımcınız olsun, sağ salim yavruna kavuşursun inşaAllah..:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.