13 Ocak 2014 Pazartesi

04.01.2014 20:49 Muhammed'im geliverdi

Selamün Aleyküm

3 günlük huzursuzluğun sonunda  sabah galiba bu gün artık oğlum kucağımda olacak düşüncesi ile evdekilere birşey çaktırmadan endişe ile dolanmaktaydım. Anne olmak bir canım karnında taşımak 9 ay beraber olsakta halen çok garipti benim için Annem sağolsun nerdeyse 1 aydır benle beraberdi tamda hazırlıklarımız bitmişti artık gelebilir diye düşünüyordüm tabi nasıl olacak diye de endişe duymadım desem yalan olur. Hipertansiyon hastası olduğum için bebeğe bişe olur endişesi vardı yada o anda bana bişe olursa bebişi görmezsem diye düşünürde olmuştum çok garip duygular garip endişeler garip evhamlar içinde 3 gün geçirmiştim. Çok evhamlı ama bazen duruşum çok soğuk olabiliyor duygularımı ifade etmeyi bi türlü öğrenemedim ya ben:) o yüzden kimseciklere bişey demedim kendi halimle kendi kendime konuşup düşünüp durdum. 

04.01.2014 Cumartsi günü ablamın ısrarları üstüne hastaneye gitik. Tansiyon gene yüksekti bebişim tansiyon sıkıntısından haftasından biraz geri idi kilosuda biraz düşük. Doktorum sezeryana çok çok karşıda olsa düşünüp konuştuktan sonra beklememeye karar verdi herşey 2 saat içinde gerçekleşti az sonra kucağunda olacak dediler ne garipti o duygu bian ayrılmak istemedim korktum açıkcası artık resmen Annesi diye hitap etceklerdi bana becerbileckmiyim bakabilecekmiyim diye düşündüm bi an. Eşimi aradık hastaneye gelmesi için biraz sonra geldiğinde hastane koridorunda karlılaşıncaki gülümsemesi öyle hoştu ki bi an endişelerimi unutum garip garip gülümsüyordu gözümün önünde hala o hali gözümün önünde bian kendimi hem iyi hem güler tabi sıkıntıyı çekek olan benim diye biranlık öfke belirdi:))) 

Ablam sağolsun 9 ay boyunca bana yardımcı oldu ilgilendi yeğenini sbırsızlıkla bekledi Allah kendisinden razı olsun o günde gene yanımızda idi. Herşey hazırdı ameliyat masasında ömrüm boyunca yaşamadığım duygularla ilk defa bıçak altına yatmanın heycanı ile sanki bütün bunları başkası yaşıyormuşta ben izliyormuşum gibi hissediyordum. Doktorum ve bütün ekibi okadar şefkatlı ve ilgili idilerki o an Annem olsa yanımda bu denli şefkatlı olamazdı o derece ilgili ve şefkatle davrandılar. 

Bebişim bana 9 ay hiç bir zorluk çıkarmadı Allah çok şükür çok ağır durumlarım olmadı çok akılı idi yavrucum doğumuda öyle oldu yarım saat içinde geliverdi hayatımıza ilk anda bebişimin o minicik sırtını gördüm sonra saçlarını sonra erkek olduğu için babasına benziyecek diye düşünürken bana benzediğini görünce şaşırdım. İlk defa kokusunu aldım ilk defa Anne olduğumu hissettim aklımda hep eşim vardı oda bu küçücük şeyin babası oldu diye geçiyordu hep aklımdan çok garipti herşey olup bitiyordu ben hala daha başkasını  hayatını izler gibi bakıyordum. 

Muhammedimiz 2.585 kilo 43 cm boyu ile minacik permatüre bebek olarak hayata başladı. 28 yıl önce Annesinin kundaklığı ile ilk resmini babası çekti. :)

Bütün Aile yanımızda idi Annane Babane dede  teyze amca hala dayı yenge yeğenler dünürcükler :)) hepsi çok şanslı bir bebek Almanyada yaşıyan dayısı yengesi tatile gelmişken onlarda görüverdi zaten onalara torpil geçti oğluşum :)) çok çok sıcak bir karşılama vardı bebeişime :)


Doğar doğmaz mücadelesi başladı henüz küçük olduğu ve erken doğdu için hayatı bilemedi yemeyi içmeyi uykuyu bilemedi alışmaya çalışıyor birde sarılık oluverdi Annesi karnını doyurmayı bilemedi açlıktan bayılıverdi Annesi babası herkesi korkutu neler neler  :)) Anneside alışmaya çalışıyor Annelık nasılmış öğrenmeye çalışıyor. Babacığı Allah razı olsun koşuşturuyor yardımcı olmaya çalışıyor oda babalığın güzelliklerini tadıyor. Allah hamd olsun sıkıntılarımız üzüntülerimiz hastalılarımız endişelerimiz  olsada bebeğimiz sağ salım yanımızda bizimle beraber sıkıntısız ne var ki şu hayata alışmaya çalışıyoruz işte arada tökezlesemde anlamaya çalışıyoruz eşim Annesi bak diye hitap etiğinde banamı sesleniyor diye herseferınde garip duygularla alışmaya çalışıyoruz büyük bir zevkle yeni hayataımıza



Resimlerimizi çeken Kevser Teyzemize canı gönülden teşekür ediyor Muhammedim en güzel anılarımızda yanımızda olan bütün sevdiklerimizden Allah razı olsun inşallah Allah dahada güzel mutluluklarda bir arada olabilmeyi nasip eylesin.

Annem iyi ki yanımdasın iyiki benimlesin ....

Adı güzel kendi güzel Peygamber huylu evlat olasın inşallah Babacığının Anacığının severek koyduğu Muhammed adını layığı ile taşırsın inşallah Muahmmedim hoşgeldin dünyaya Ahiretliğini kazanmaya...

20 yorum:

  1. Selamünaleyküm Amiin diyorum dualarına ve benimde tüm hayır dualarım bebişinin ve sevdiklerinle beraber senin üzerine olsun. Benim üç sezeryanım var. İlk doğumumda hemşirelere "bir daha gelmem" derken onlar bana "hep öyle diyorlar ama hep geliyorsunuz :)" demişlerdi gerçektende öyle benim iki numaram küveze üç numaram yoğun bakıma girdi yazını okurken o günlerde çektiğim sıkıntı ve bebeklerime hasretim aklıma geldi ve ağlayarak okudum.. Şimdi hepsi sağlıklı çok şükür inşaAllah mutlu günler seni bekliyor sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım acı çekerken bidaha olmaz diyor ama unutuluyor

      Sil
  2. canım. hayırlı uğurlu olsun. Rabbim hayırlı sağlıklı mutlu bir hayat nasip etsin minik Muhammede. maşallah çok tatlı bir bebek. anne ve babacığının ve bütün sevenlerinin gözü aydın. sanada geçmiş olsun. minik bebişinle Allaha emanet olun.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım benim çok geçmiş olsun.Gözünüz aydın olsun.Rabbim hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun amin canım inşallah

      Sil
  4. Günler ne çabuk geçmiş, Muhammed çok şükür kucağınıza gelmiş.
    Rabbim, sağlık sıhhat afiyetle büyütmeyi nasip etsin.
    İki dünyanız ailecek cennet olsun inşaAllah...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah canım Allah razı olsun

      Sil
  5. rabbim hayırlı ömürlü versin inşallah adı gibi olur huyuda maşallah nur yüzlüye...

    YanıtlaSil
  6. Maşallahh adı gibi kendi de güzel :)
    Sağlıkla mutlulukla anne ve babasıyla birlikte büyümek nasip olsun Muhammed'e..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah canım

      Sil
  7. Canım gözünüz aydın sağ salim gelmiş dünyaya..Hayırlı evlat olsun vatanına , milletine ,Anne Babasına :)

    YanıtlaSil
  8. Gözünüz aydın adı gibi güzel bir ömrü olur inşaALLAH Allah hayırlısıyla büyümeyi nasip etsin

    YanıtlaSil
  9. Annelik ne güzel bir duygu.. Okurken inan çok duygulandım.. Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cümlemize Allah hayırlı evlat nasip etsin inşallah Allah razı olsun canım

      Sil
  10. Amin amin diyerek Rabbim analı babalı büyütsün inşallah gültencim ben de doğurdum bu arada ve ben de büyük zorluklar yaşadım bebeğimle alakalı mail yazıcam inşallah en kısa zamanda selametle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcın olsun canım sanada çok zor gerçekten ilk anlar hep aklımdasın ınan ama fırsat bulup yazamadım Allah razı olsun

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.