22 Kasım 2013 Cuma

Yepisyeni evim vol.1




Selamün Aleyküm

İşim gücüm derdim zorum yokmuş gibi oturdum  Çatı katı blog Blog sahibi ilkay hanıma özendim kavanoz süsledim :)))). Dün gece eşim günlük oturma odası için yaptığı Modern Çalışma masasını bitirdi böylece bir odamız tamamen bitmiş oldu şükür işler azalıyor. Yakında ayrıntıları ile yayınlarım inşallah. Eşimde çok yoruldu ama öyle güzel olduki çok çok beğendim emeklerine değdi :)). Dekorasyon konusu da pek zevkli olmadığımı düşünüyorum ince işlerden anlamıyorum ama bundan sonra çarşıya pazara çıkınca daha dikkatli bakıcam. İlkay Hanımın kavanoz süslerini görünce evde milyonlarca işim olmasına rağmen oturdum yaptım be  kalemlik olarak kullanıcam çok tatlı oldu bence evdeki sabun süslemeleri için aldığım malzemeleri kullandım İlkay hanıma teşekür ederiz hayırlı günleriniz ola blog alemi :)) 



Malzemeleri aslında çift taraflı bant demiş İlkay hanım ama bende koli bandı vardı ikiye katladım hem kavanoza hem kurdelanın yapışıcağı gibi boncukları yapıştırmak içinde eşim mobilyalara kullandığı şok vardı:) çok etılı imiş hemen yapıştı. 









4 yorum:

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.