12 Kasım 2013 Salı

Evim Evim Güzel Evim :)

Selamün Aleyküm

Hergün hergün hergün aklımda blogum var :) hiç hiç hiç istemesem de çok ihmal oldu bu ara :)

Bebişimiz için eşim evimiz de yenilikler yapmaya karar verdi. Şunu da yapalım bunu da yapalım derken iş büyüdü büyüdü büyüdü halen sürmekte :) hata şuan bile eşim işten geldi ve tadilata devam ediyor.



İlk olarka evimizin dış cephesini, çatısını ve evin içini onarmaya boyatmaya karar verdik. Evimizde zaten fazla eşya yoktu ben çok sevmiyorum zaten evimiz rutubet aldığı için hiç bir şey yapmadık. Rutubet sorununu dıştan mantolama ile halledince eşim marangoz sayılır bütün mobilyalara bir bakım yapalım dedi. Adamcağızın içinden gelmiş hiç yapma denirmi :) Allah razı olsun neredeyse 1 aydır uğraşıyor işten geliyor evle ilgileniyor çok yoruldu gerçekten ama değdi gerçekten çok çok mutlu oldum bebişimiz inşallah tertemiz bir evde dilediğimiz gibi büyüyecek inşallah nasip olursa:). Evimizin boyası komple beyaz oldu ferah olsun dedik zaten giriş katı olmuşken kartonpiyerde yaptırdık :) en en en güzeli de Mutfak dolabını kapakları hep hayal etiğim dilediğim renkte kırmızı beyaz oldu :) yemek odası takımı, oturma odamıza çalışma masası ve banyo dolabımız komple yenilendi eşimin bu işlerden anladığı için hepsini kendi elleri ile yapmakta :) henüz hepsi bitmedi ama şimdiden evimiz çok cici oldu inşallah yeni halini paylaşmakta nasip olur. Beni sorarsanız bunca iş güç arasında ne örüyön bebebişinle diye :) doğruya doğru bir günde bütün evi temizleyen ben artık kısım kısım iş yapabiliyorum zaten her akşam bir tadilat içi olduğundan tam olarak bitiremiyoruz eşim sağ olsun çok yardımcı oluyor hem evde tadilat yapıyor hemde benle uğraşıyor:)

Bu en en baştaki perişan hali şuan biraz daha toplanmış halde yavaş yavaş oluyor. hayırlı geceler blog alemi :)

6 yorum:

  1. Of cesaret ister evdeyken tadilat.şanslısın eşin anlıyor bu işlerden.kolay gelsin.yeni halinide muhakkak ekle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Allah razı olsun zaten bir daha zor bizimle beraber mezara gömülebilir bu eşyalar :) zormuş gerçekten

      Sil
  2. Allah kolaylıklar versin, özlüyoruz seni daha sık sık yazmaya çalış.
    Bebişe kavuşmaya günden güne daha az kalıyor, sağa salim kucağına alırsın inşaAllah.
    Selamlar, kolaylıklar dilerim..:)

    YanıtlaSil
  3. canım benim.rabbim işlerinizde kolayluklar versin.Hayatınıza yenilikler gelmiş bile.Daha da fazla yenilik ve güzellikler olacak olacak inş.Hele bir kucağına al hayırlısıyla bebeğini.
    evinin bitmiş halinide merakla bekliyorum.Eşinin ellerine emeklerine sağlık.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  4. Kolaylıklar diliyorum....Zor bu işlerrr..Hem de kış kış.

    YanıtlaSil
  5. tadilat işi belli başına zor iş bunu bir de evin beyi işten gelip yapınca daha uzun ve zor olmuş ama sonuç güzelse değer... yeni döşediğiniz evinizde çok mutlu olun...

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.