4 Ekim 2013 Cuma

Kışlık Nimetlerimiz :)

Selamün Aleyküm

Yaz sonunda biti :) benim gibi yazla sıcakla arası olmayan bünyelere Sonbaharın gelmesi sevinç ile karşılanabilir. Kasımda doğduğumdan midir bilmem ama benim mevsimim kesinlikle kış. Sıcağa bir çare bulunmuyor ne yaparsanız yapın klimada olsa bunaltıyor beni ama kışın yakarsın sobanı doğal gazını otursun  sıcacık evinde çare var üstelik sıcaklık derecesi de sana bağlı.

Kayın valiedemin yamağı olarak bu sene çok güzel kışlıklar hazırladık tabi o benden çok yoruldu ama gerçekten emek vermeğe değer zevkli işler





kimi bahçemizden kimi satın alarak yapılan domates konservesi




Tarhanamız 


salça yapma maceramız :)





yufka şenliği




Vee makarnamız tabi kahvaltılık soslar ve reçellerde yaptı kayınvalidem busene çok uğraştı bende yamaklık yaptım anca :)) Allah bereket versin 

3 yorum:

  1. Maşallah ne güzel..Allah daim eylesin kayınvalidenle beraber usta çırak dostluğunuzu :)
    sağlıkla afiyetle yiyin yaptıklarınızı :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah,bereketli olsun.Yufkalarda gözüm kaldı.Peyniri,maydonozu azıcık da sosla sarım yemesi ne lezzetli.Yufkayı ban yemeğin suyuna..Hımm,ağzım sulandı.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. çok şanslısın :) tarhanayı görünce canım çekti benim de annem yapar bu şekilde kurutarak...akşam olsa da yapsam :)

    Afiyet olsun eşin ve oğulcuğunla sağlıklı mutlu günlerde yiyin :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.