8 Ekim 2013 Salı

Ah benim yetim yavrum blogum

Selamün Aleyküm

düzen takıntım yüzünden blogum hep ihmal oluyor. İstiyorumki illlaaaaa ki düzenlenmiş resimlerle hazırlanmış özenli yazılarım olsun ipadden resimleri düzenlemek olmuyor eee leptopa yükle düzenle derken aslında yazmak isterken bir çok şeyi geçip gidiyor zaman herşey mükemmel olmaz dimi bu hayata :)) şuan bir yandan Sagopa Kajmer'in son albümünü keyifle dinlerken size yazmaktayım ve ne zaman bu adamın sesini duysam 18 yaşım gelir aklıma o güzel günler, güzel arkadaşlıklar, Milli Görüş'de gençlik grubundaki kıymetlı kardeşlerim, en kıymetli zamanlar, benim gül yeğenlerim Reyhanım Oğuzhanım, Reyhanıma öğretiğim Rap şarkı nakaratı, Reyhanımın para biriktirip halası ile sinamaya gitme hevesleri, mutluluk dolu sevgi dolu hala derken canından bir parça gibi seslenen Oğuzhanım, adı  gibi Melek olan yengem, gel yemek yiyelim canımız sıkıldı yengenle diyen Abim, mızmız karı koca Annem Baban:)), Almanya sokakları, ilk araba deneyimleri, ilk defa sabah 8 gece 12 kadar iş hayatına atılmamız, okul yolları ve Nışanlıma hasretle geçen iki yıl :))) hiç bitmicek sandığımız ozamanlar geçtide 4 yıllık evli bir yavru sahibi olucam inşallah :))) nezaman bu sesi duysam mutlu olurum güzel anılar biriktirebildiğim için, çok şükür utanılcak değil sevinç mutlulukla hatırlanacak bir gençliğim olduğu için mutlu olurum. Sagopa'nın sesi ile anılar can bulur gözlerimde, düşlerimde, ruhumumdan duduklarıma süzülür hafiften bir gülümseme otuturur...

Ne hayallaerimiz vardı ne düşlerimiz ah ne fikirler bazen durup düşündüğümde Rabbimden ne diledimse çok şükür hep çiftter çifter verdi.Reyhanımın hayatına 3 yaşından sonra dahil olduktan sonra  Oğuzhanım doğduğu ondan yanında olabilmiştim ruhuma işleyen o bakışlarına hayranlıkla vurgunken bir Bir bakış daha düştü ruhuma bir Oğuzhan daha Eşim. Rabbim Oğuzhanlarımı bile çift nasip eti derim herzaman :))). Allah şükür ki 28 yıllık ömür bazen çok zor günlerle dolu olsa da bazılarının hayal ettiği gibi  akıp giti işte... 

4 yorum:

  1. Neguzel yazmissin canim bir solukta okuyuverdim inssallah hep boyle mutlu huzurlu olursunuz sevinclerin dileklerin hep cifteli olur optum seni ben pirinctarlasi aliye : ) kusura bakma bugun arayamadim tum gun isyerinde yemek yaptim zamanim yoktu yarin ariyacam zaten kismet olursa persembe gunu yollucam seni seviyorum tatli anne

    YanıtlaSil
  2. canımsın.ne güzel anlatmışsın duygularını öyle.Yavrunu kucağına aldığın zaman hayatın hiç olmadığı kadar hızlı geçtiğini daha iyi anlayacaksın.Her şey gönlünce olsun.
    Bu arada bloğunu ihmal etme,bizi de ihmal etme.Güzel yorumlarını bekliyorum.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım şimdi bile zaman nasıl akıyor bilmiyorum hele birde o gelince :))) inşallah daha sık burda olucam

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.