12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bayram Şekeri

Selamün Aleyküm

Aman yazmayı bile unutacaktım neredeyse :)) çok uzun bir ara oldu ha bu gün ha yarın derken günler geçti malum Ramazan ve Ramazan bayramı derken günler biti verdi.

Ramazan bayramı demek önce Bayram temizliği demek :) sonra bayramlıklar, tatlılar, gezmeler demek,

Bayram temizliği manası ile aslında benim evime gelen giden yok bayramda ama baştan aşağı bir temizleyi verdim. Sonra kayınvalidemle aslında gene gelen giden çok değil ona da ama olsun bi baklava yapalım dedım oda sağolsun beni kırmadı :)


Bayram

Baklava nasıl yapılır

Bir gün sabahtan akşama kadar bayramlık için dolaştım resmen artık ayaklarım tutmadı ama uygun bişey bulamadım derken %70 indirimle bu cici elbiseyi bulmaz mıyım :))) çok makbule geçti indirimde :)) çanta ve ayakkabı alınca doğru eve atım kendimi.




Eşim bayram sabahı saat 2:00 civarında Sultan Ahmet meydanındaki büyük Bayram namazı buluşması için erkenden gitti. Çok güzel kalabalıkmış. Aslında eskiden Osmanlı da bayram namazları hep bir arada büyük cemaatlerle dönemin padişahı kimse onun imamlığında kılınırmış bu geleneği yaşatmak için böyle güzel bir toplaşma yapmışlar inşallah seneye başbakanımız kıldır :)))


Eşim namazdan eve dönünce hali ile uykusuzdu :) Bayram kahvaltımızı yapıp 2-3 saatlık dinlenmeden sonra düştük yollara ilk gün yakındaki akrabalarımızı yakınlarımızı gezdik. 

Böyle tatlımı tatlı güzellikler de vardi ziyaretlerimizde :) 

Ertesi gün avrupa yakasına geçip ziyaretlere devam etik. 

Eşimin amcası aslında bize yakın oturuyor ama onlarda bir akrabalarının yazlığında büyükçekmecede olunca en son akşam üstü onlara gidip mangallıklarımızı kaptığımız gibi soluğu orada aldık. Çok şirin bir evdi doğrusu bahçesine hayran kaldık. Amcamız sacı yakma işlemini halledince bende pişirivereyim dedim :)  maaile sanırım bir 17-18 kişi vardık çoluk çocuk:)))




Geçirdiğimiz en güzel bayramlardan bir tanesi daha eklendi anılarımıza tabi bu arada bebişim de Anneciği ile ilk bayramını geçirmiş oldu :) Kendileri çok şükür iyiler bi sıkıntıları yok artık 4 aylık hata ayın sonunda 5 aylık olacak inşallah kocaman oldu:)) Bundan sonra sık sık görüşmek dileği ile Allah'a emanet olun :)

6 yorum:

  1. ev yapımı baklava var baska guzelı elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Görünen kadarıyla bayram bayram gibi geçmiş.Geçmiş bayramınız kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun evet Allah şükür bayramımız çok güzeldi :)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Yeni keşfettim blogunuzu, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.