3 Temmuz 2013 Çarşamba

Gülihan 1 Yaşında



Selamün Aleyküm  İlk yazımı tam bir sene önce bu gün 3 Temmuz 2012 de yazmıştım blog maceram 'Gülihan'nın Diyet Günlüğü' olarak başladı :) Diyettime destek olsun deyip daha sonra baktım herşeyler sığmış benim bloguma her telden çalar olmuş adını değiştirdim sadece Gülihan yaptım. Hayat işte geçen sene bu zamanlarda zayıflamak için uğarırken tamda bu sene şuanda hedefime tahminim 2-3 kilocuk kalmış olacaktı ki bir süprizle hayatımın ve blogumun rotası değişti ve inşallah seneye bu zamanlarda Anne olarak çekirdek ailemiz 3 kişi olacak :) Ne garip ne hayallerden ne hayallere geçiyor insan. 
İyiki blogger olmuşumda bu güzel insanlarla tanışmışım:)))
Nice Nice senelerimiz olsun inşallah 
Güzel anılarımız olsun inşallah burada paylaşabileceğim....








16 yorum:

  1. oh ne güzel 1 yılı devirdin demek bizde sen iyiki tanımışız tatlım:) darısı benim başıma öyleyse nice senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah :D bende sizlerle tanıştığıma çok memnunum

      Sil
  2. sağlıklı mıtlu huzurlu nice paylaşımlar dilerim.hakkında herşeyin hayırlısı olsun.seni tanıdığıma memnunum.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seninle tanıştığıma çok memnunum Allah gorusmeyıde nasıp eder inşallah çok sağol

      Sil
  3. Hayırlı olsun diyelim :) İnşallah bundan sonra da güzel paylaşımlarına devam edersin :) Bloğunu takip etmeye seve seve devam edeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım benım sağol :D bende senın paylaşımlarını zevkle takip ediyorum :D

      Sil
  4. bebek mi geliyo?! aman allam! oyy çok tatlı bişey bu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım evde benımle beraber gezen bir canlı var :D :D hayırlısı ıle ınsallah gelıvercek

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. inşallah taze gelin :D inşallah

      Sil
  6. HAyırlı olsunn...
    Bebişinle olan maceralarınla nice senelere...

    YanıtlaSil
  7. bu gün benimde doğum günüm bende 23 oldum , senin blogunla aynı gün doğmuşuz ama o benden küçük.:D (Gülşah) Nice senelere Gültencik..:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım sağol senınde doğum gunun kutlu olsun Allah hayırlı uzun omurler nasıp etsın ne güzel tesadüf :)

      Sil
  8. nice daha güzel senelere arkadaşım bol keyifli yazılara ...

    YanıtlaSil
  9. Allah bebeğini sağlıkla mutlulukla kucağına almayı nasip etsin ..birlikte nice güzel senelere Gültencim ..

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.