2 Haziran 2013 Pazar

Taze Anne :)

Selamün Aleyküm


Sabahın erken saatlerinde kuş cıvıltıları ve hafiften yağan yağmur sesi ile eşin abdest alırken sıranı beklemekten daha mutluluk verici bir şey olabilir mi şu hayata ?

Evet ülkemizde maalesef hiçte hoş olmayan gerginlikler var Allah selamet versin inşallah huzurlu ortam hemen gelir gerçekten üzüldüğüm bir durum.

Ama hayat devam ediyor Rabbımizden hayırlısını dileyip yaşamaya devam ediyoruz.

Manevi ve ahlaki açıdan 'hamileyim' demekle dememek arasında bunu bloguma yazmak konusunda gerçekten düşündüm ama sonra hamilelikle ilgili araştırmalar yaparken insanların paylaşımlarını okumak bilgi edinmek gerçekten çok hoş ve deneyimleri bire bir okuyabilmek insana daha da güven veriyor. Bu yüzden blogumun yeni bir yüzü var Annelik ve Hamilelik :) Birde burada bu kadar güzel teyzeleri varken duaları ile onu yalnız bırakmayacaklarını bildiğimden nasılda saklardım bunu teyzelerinden ben :) Allah razı olsun cümlenizden.

İnşallah öğrendiğim yaşadığım güzelliklerle özelikle maneviyatla ilgili İnternet çok da fazla bir bilgi olmadığı dikkatimi çekti. İşi bırakmamın en büyük sebeplerinden bir tanesi hamileliğimi Allah'ın emirleri doğrultusunda haramın içinde olmadan gerçekten maneviyatla ve bir yandan da kendi bilgilerimi geliştirmek istediğimden bıraktım. Hep bunu hayal etim bebeğin haberini aldığım andan ihtibaren tek dileğim hayırlı bir evlat yetiştirebilmek oldu hedefi de bu olsun inşallah Rabbımin razı olacağı bir evlat bir insan olsun inşallah.

Bebeciğim aniden bir sürprizle hayatıma dahil oldu iyi ki de oldu:) Gerçekten duygularıma çok şaşırıyorum. Normal de 35  yaşımdan önce Anne olmayı düşünmeyen korkan ben şuan tam bir Anne havasında ve heyecanındayım Rabbım nasıl da bir şefkat veriyor insana ne kadar güzel duygular bahşediyor gerçekten çok şaşkınım. Allah tüm dileyen ailelere bu duyguyu nasip etsin inşallah benim bebeciğim bizi şaşırtıp süpriz yaptığı gibi Rabımde bekleyen aileleri şaşırtıp sevindirsin inşallah.

İlk Annelik yazımı oldu bu :) Bebeciğimin bir gün bu hatırları okuyup onu nasıl heyecanla beklediğimi hisseder inşallah o günleri görmekte nasip olsun inşallah.

Sevgilerimle Taze Annecik :)



11 yorum:

  1. Alalh tamamına erdirsin canım..çok güzel bir duygu olduğunu yaşayan bir anne olarak sana katılıyorum..Allah hayırlı evlat etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinnn inşallah çok sağolun :D

      Sil
  2. Rabbim gönlündeki bütün duaları hayırlısıyla kabul etsin.teyzeleride burda.bebeciği heyecanla bekliyor. Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun :))) amiiiin çok tatlısınız teyzeleri çok sağolun

      Sil
  3. Taze teyzeciği yer onu :) önce bi gelsin bu dünyaya sonra yiyeceğim :))
    Çok iyi yaptın bence ;) takipçin olarak bana da örnek olur annelik heyecanın , 30lu 35 li yaslara ertelimis oldugum duyguyu erkene alırim belki ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok mutlu ediyor beni yorumlarınız :)) bekleriz teyzesi hele bir doğsun da çoook seviniriz yemeye gelirsen :D:D şuan çok mutluyum beklemeye kokmaya gerek yokmuş diyorum içimden inşallah isteyen dileyen herkese nasip olsun

      Sil
  4. allah tamimini erdinsin ins biran önce saglikli bebeginizi kucaginiza alirsiniz.Darisida ins bizlere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiinn inşallah canım ayy ayy darısı başına imiş taze gelin inşallah canım inşallah :D

      Sil
  5. canım tebrik ederim bende taze anneyim aynı duyguları besleyip aynı durum içerisindeyim şuan da 1 ay 2 haftalık oldu bebişim ben de ilk öğrendiğim de işimi bırakıp kendimi ibadete adadım tamamen Rabbim hayırlı evlatlar olmasını nasip eylesin inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım bende seni tebrik ederim ay çok sevindim bebecikler aynı ayda doğacak sanırım benımde şuan 7 haftadayım en iyisini yapmışsın insanın evi gibisi yok hele birde hamile iken ay canım ya sevincimi anlatamam bir birimizi görmesekte seni kendime yakın hissediyorum

      Sil
  6. Böyle paylaşımlar çok güzel oluyor, Allah Sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Vatana millete hayırlı anasına babasına bağlı saygılı edepli, ve en önemlisi de Allah'ına layık bir kul olması dileklerimle seni canı gönülden kutluyorum... Hamileyken yapılan dualar hayırlı oluyormuş... bende yeni bir işin başındayım çok duaya ihtiyacım var :)), eh dualar karşılıklı nasıl olsa :)))) Allah şimdiden dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.