28 Haziran 2013 Cuma

Küçük Tatilimiz; Bebişimiz denizle tanıştı :)

Selamün Aleyküm

Cumanız hayırlı olsun inşallah. Evde olmama rağmen sık sık yazacağım diye düşünürken fırsat bulamıyorum inanılacak gibi değil ama bir bakıyorum hemen akşam oluyor:).

Eşim işinden dolayı uzun tatiller yapamıyor zaten çok uzun tatilleri de eşimde bende sevmiyoruz hele ben çabuk sıkılan bir tipim. En az 2 gün en çok sanırım 1 hafta yapabiliyor bu durumda arada kafa dinlenmek için 2 günlük tatilleri değerlendirmek amacı ile Yalova da ki baba evine gidiyoruz. Sağ olsun Ablamda orada bizi krallar gibi ağırlıyor Allah razı olsun. Bu sefer ki kısacık tatilimiz hepsinin içinde en güzeli idi benim için :).

Pazartesi akşamdan Yalova'ya geçtik. Bilenler bilir Yalova'nın sahili çok güzeldir akşam yemeği biraz fazla kaçırınca sabahta 6:00 uyanınca en iyisi yürüş yapmaktı.











Sonrada eve gelince Abam mis gibi sofra hazırlamıştı :) Birisi yürüş yapmıştı:))


Geçen senelerde de Yalova sahilinde denize giriyordu eşim ben bir köşede oturuyordum tabi insan yüzmeyi de bilince denizi ve suyu çok sevince biraz buruk kalıyor birde eşinle takılmak istiyorsun :)
Bu sefer gitmeden kendime tam istediğim gibi bir haşema aldım eşimde sağ olsun eğer ortam müsait olursa  azıcıkta olsa denizde girebilirsin deyip müsaade eti :).  Şansıma Tigem Plajına birde ailelere dedikleri bir kısım varmış daha sesiz sakin diğer taraflara göre sabahta erken gidince kimsecikler yoktu.






Çok sevindim doğrusu iki kere yüzdüm ama su gerçekten soğuktu deniz sevdasına çaktırmadım ama üşüdüm:) Olsun üşümekte iyi idi saatlerce plajda oturduk denizi seyrettik serin serin esiyordu iki günde olsa çok iyi geldi zaten ertesi gün yüzmedim deniz birazcik pisti bol bol oturdum deniz havası aldım. Eşimden de Ablaciktan da Allah razı olsun biri getirdi bir ağırladı :).

Son akşamda sahilde dondurma yemeye götürdü eşimcim bizi derken tatilimiz biti kısa ve çok güzeldi çok şükür bebişimizde su ile tanışmış oldu :). Sevgilerimle


6 yorum:

  1. canım bebişin hayırlı olsun...
    darısı başıma :))
    oo tatiliniz güzel geçmiş....
    yalavo güzeldir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım inşallah inşallah isteyen herkeslere nasip etsin senin tatilde güzel geçmiş :)

      Sil
  2. canım ne güzel bi tatil geçirmişsin bu arada ben de yalova armutlu da idim :) benimde bebişler ilk kez deniz gördü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah ay arkadaşım bebişler diyosun ikiz bunlar ikiz :D maşallah senin adına çok sevindim biz sık sık gideriz yalovayı seviyoruz ailecek :) bebişimde yalova ile tanışmış oldu seninde tatilin çok güzel geçmiş resimlerle gitmiş kadar olduk :)

      Sil
  3. Yalova gerçekten güzel bir yermiş.mavi ve yeşil bir arada.ablanin ellerine sağlık. Kısa tatiliniz anlaşılan güzel geçmiş. Arada bir kafa dinlemek iyi olur.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeldir aynı benım memleketim rize gibi hemde istanbula yakın Allah razı olsun ablacım:)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.