21 Haziran 2013 Cuma

Hamilelik Günlüğü 1. Ay ve 2. Ayı

Selamün Aleyküm

Tekrardan hayırlı Cumalar dilerim...

İlk aylarda çoğu Anne adayı hamile olduğunu bile fark edemez. Allah'ın izni ile ben bebişimi çok erkenden his ettim. Tabi ki ilk haftalarda fark edeceğiniz çok belirti yoktur. Allah'a çok şükür ki bulantım ve kusma durumum yok Allah nazardan korusun bundan sonrada olacağını çok sanmıyorum. Fakat belki çoğu Annelerde olmuştur bu durum içinize doğuyor onun varlığını minicikte olsa biliyor ve his ediyorsunuz.

Daha önceki yazılarımda da ifade etiğim gibi Annelik planlarım biraz daha ileri de idi ama Allahım bize bebeciğimizi bu sene nasip eti. Genel de bu konuda ben daha soğuk ve sesiz duruyordum fakat bebişim olacağını öğrendiğimde en çok sevinen ben oldum hemen kabullendim sevdim merak etim. Sanırım Annelik böyle bir duygu böyle bir his karşılıksız direk sevgi herhalde budur. O kadarki kendi halime bile şaşırdım bu kadar mutlu olacağımı düşünmemiştim.

İlk aylarda işyerin de çalıştığımdan ve yorulduğumdan çok yorgun oluyordum aşırı derece uykum vardı eve geldiğimde sadece uyuyordum. Zaten bunun neticesinde de işi bıraktım. Evde olduğum zamanlarda çok daha iyi oldum en azından uykum geldi mi biraz kestirebiliyor ve bol bol dinlenebiliyorsunuz.

İlk aylardaki en belirgin şey bende uyku oldu normalde sabahları çok erken kalkan gün içinde uyuyan bir tip değilim uykuyu gece severim ama Öğlen ezanından ikindi ezanına kadar yorgunluktan uyuduğum oldu:).

2. Ayda uyku biraz azalmaya başladı artık gündüzleri saatlerce uyumuyorum. Fakat bu dönememde de bel ve sırt ağrıları karın ağrıları oluyor hafif hafif başlarda insan endişe edip korksa da Doktor bunun hamilelik içinde olacağını normal olduğunu ifade eti.

Benim kokulara ve yemeklere karşı bir hassasiyetim olmuşmadı çok şükür sadece zaten tatlıyı severdim iyice tatlı delisi oldum:). Ekşi ile pek aram yok zaten normalde de limonu çok çok sevsem de ekşi erikten hiç hoşlanmam.

Saatlerce iş yapmış gibi yorgunluk halsizlik bunlarda gün içinde yaşanabiliyor heeee birde durduk yere durduk  şeylere normalde hiç üzülmeyeceğiniz şeyler sizi sinir edip birden kendinizi saatlerce ağlıyor olarak bulabilirsiniz :)

Dün instgramda ki arkadaşlarımdan gördüğüm güzel bir ultrasonlu bebecik resmi vardı. Bende onu benim bebeciğime uyarladım benim gibi türbanlı olsun istedim ve hazırladım :)
Bu bebeciğimin 23.05.2013 çekilen ilk resmi ilk görüntüsü henüz minacik bezelyeden biraz büyükçe bir nokta ama ne de olsa oda bir can :)
 Güzel Teyzeleri dualarınızda bizi de unutmayın inşallah bizde bize dua eden tüm teyzeciklere  şimdiden Allah'ım sonsuz katını sizlere versin gönlünüzden geçen bütün hayırlı dualarınız kabul olsun inşallah diyoruz sevgilerimle :)



7 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz sefa getirdiniz tabiki hemen davete icabet etdeceğim keyifle takıp ederim :D

      Sil
  2. Rabbim kazasız belasız kucağına almak nasip eder inşallah. Dualarım seninle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Allah etiğiniz duaların sonsuz katını sizlere de güzelliklerle versin inşallah :)))

      Sil
  3. İnşaAllah güzel bir hamilelik geçirirsin. Ve evladını hayırlı bir mümin olarak yetiştirirsin.
    Allah yardımcın olsun, Rabbim kolaylıklar versin.
    Bu arada çok güzel çıkmış bebeğin, fotojenikmiş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnn en büyük dileğimiz bu inşallah :))))))))) anası gıbı resım cekılmeye meraklı desene :D

      Sil
  4. yaa bu anne karnındaki resimleri bi türlü çözemedim,burdan bakınca sanki gözlük takmış bi yüz var gibi :))
    adı gibi olur inşaAllah,Muhammed olarak teşrif etmişler ...

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.