4 Haziran 2013 Salı

31.05.2009

Selamün Aleyküm

Şu aralar hayat çok karışık herkesler gergin ama bu konularda blogumdan bahsettmek istemiyorum Allah sakinlik ve huzur versin demekten düşüyor ancak bana.

31 Mayıs evlilik yıldönümüz idi. 4 seneyi yanımızda minacik bir ufaklıkla beraber girmiş olduk :) Çok şaşalı bir kutlamamış olmadı cuma gününe denk geldiği için zaten eşim işten ziyadesi ile yorgun geliyor haftasonuda zaten sınavları vardı anlayış göstererek güzel bir sofra hazırladım birde değişik bir tatlı yapayım derken Tiramusu geldi aklıma daha önce hiç yapmadım denemedim çok basit imiş tarifini bir siteden aldım ama şuan aklıma gelmiyor.

Pazar günü öğlen sınavında bende peşine takıldım. Dragosa gittik bir çay içtik bu da yeti bana daha ne olsun eldeki imkanarı kulandık :)))) Huzur olsun da yapılanların önemi yok.

Hayırlı ve huzurlu günler dilerim cümleten


10 yorum:

  1. Nice senelere huzurla girmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara huzurla, mutlulukla İnşallah...

    YanıtlaSil
  3. Nice nice mutlu yıllara. Bebişle beraber mutlu ve huzurlu kalın.

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu yillara bebeginizle beraber canimm:)))

    YanıtlaSil
  5. 40larıda görürüsün inşaAllah arkadaşım..:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.