7 Mayıs 2013 Salı

Yeni Makyaj Malzemelerim ve Saatim

Selamün Aleyküm 

Hayırlı bir gün dilerim sizlere çoooook uzun zamandır yazcam bu post bir türlü fırsat olmadı sonunda yazdım başardım :)) 

Bir kaç hafta önce bildiğiniz gibi yüzümde gül hastalığı olmuştu şükür geçti eskisi kadar kötü değil sivilce ve siyah noktada da bariz gözle görülür azalma var bebek gibi değil cildim ama eskiye nazaran şuan en süper hali son 4 senedir sağlıklı beslenmeye çalışıyorum bir çok yöntem ve ilaç denedim hiç bir şey fayda etmedi sivilcelere ama ne zamanki yağlı yiyecekleri çikolatayı azaltım o zaman yüzüm düzeldi. Birde tabi bol bol su içiyorum bununda etkisi kesin olmuştur. Yani yüzümün şuan ki halinden çok memnunum.

16-17 yaşında iken makyaj yapardım çok değil ama birazcık sonra bıraktım taaaa bu yaşıma kadar özel günler hariç çok makyaj yapmadım ama yüzümdeki kızarıklık ve lekeleri kapatmak için geçen ay bir kaç malzeme almaya karar verdim. Serap Hanım bu konuda bana çok yardımcı oldu kendisine canı gönülden teşekkür ederim. http://www.seraptan.com/ Kendi sitesinde çok güzel paylaşımları var ve maşallah çok aktıv bende ona sormanın uygun olacağını düşündüm. Kapalı bir bayan olduğumdan çok makyajda yapmak istemiyordum bir de baş örtülerime o fondöten sürülürse deli oluyorum hiç sevmem o yüzden kendisine akıl danıştım bir resmimi göndermemi rica eti çok tatlı kendisi bütün sorularıma sıkılmadan cevap verdi sağ olsun benim için bir BB kremin yeterli olacağını cildimin iyi durumda olduğunu söyleyince çok sevindim. BB kremi duymuştum ama üstünde durmadım meğersem ne güzel bir nimetmiş bilemedim :D


Almanya'da yaşananlar bilir bir DM vardır her şey vardır orada her bütçeye uygun gider alırsın ben genelde  
Manhattan marka ürünler kullanıyordum özellikle göz kalemi ve rimelleri çok güzeldi. Açıkçası Türkiyede hiç makyaj malzemesi almadığım için nereden alsam bilemedim:)) Serap hanım bir kaç site ve alışveriş merkezlerinde bulabileceğim mazağalar önerdi. Geçen haftalarda Viaporta gezerken Gratis  gözüme çarpınca dur bir bakem dedim yurt dışından tanıdığım bir mağaza. Garnier BB kremi oradan aldım 14.90 TL idi gayette makul bir fiyat indirim vardı:). Göz kalemim zaten vardı Almanya'dan almıştım çokta seviyorum kullanışlı. Rimelli Hakmar'dan almıştım :))) kısmet ben makyaj malzemesi almaya niyet edince Hakmar da sadece 9 TL idi. Dudak bakımısıda ordan :)) 


Çok çok ağır makyajlardan hoşlanmıyorum ama yüzümdeki lekeleri kapatı cildim çok duru görünüyor en önemlisi baş örtülerime sürülmüyor çok çok beğendim beli olmuyor çok çok azda rimel sürüyorum o kadar göz kalemini sürekli kullanmıyorum birde Bim de gene Garnier'in Makjaz temizleme ürünü vardı onuda alıverdim tam oldu:). Dikkat dikkat :))) bazı ciltlerde Garnier BB krem sivilce yapabiliyormuş benim cildime çok iyi geldi cilt yapınızla alakası olabilir sebep olmayayım kimseye :))

Serap hanıma tekrar teşekür ederim :))) Birde instgramda takip etiğim kişi var kendisi makyaj uzmanı oda seve seve sorularıma yanıt verdi  http://instagram.com/makeupbygizemakgunes her gün değişik makyajlar yapıyor güzel paylaşımları var.

Evettt bu saatide pazar günü pazardan aldım :)))) 10 TL çok beğendim ki :))) gayet şık duruyor bence baaa güzel fiyatının bi önemi yok benim için kaliteliler kadar hoş yanuuu:)) Nasıl sizde beğendiniz mı???




Eşimle tanışma günümüz olan 15.06.2007 hep hatırlama için gümüş bir yüzük beğenip içine bu tarihi yazdırdım alyans olarak da güzel duruyor yeni saatimle pek bir uydular benceee :)))

Eveeet birde evlilik yıl dönümümüz yaklaşıyor güzel fikirlerinizi beklerim ne yapmalı ??? El yapımı küçük süprizler düşünüyorum ne dersiniz ???


10 yorum:

  1. vallahi de uymuşlar:) çok da güzel olmuşlarr,iyi gunlerde kullanınn.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten saatinle yzüzğün çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) beğenmene sevindim sağol canım

      Sil
  3. çok güzel uymuşlar güzel günlerde olsun gülihancım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım sağol

      Sil
  4. Güle güle kullanın bb kremden bende kullanıyorum doğal bir örtücülüğü var çok memnunum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Allah razı olsun evet çok çok sevdim bende

      Sil
  5. benimde bitmek bilmeyen sivilcelerim var acaba bu bb banada iyi gelir mi hiç kullanmadım bu kremi.güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazılarında sivilceyede sebep oluyormus canım bilmemki yuzun daha beter etmesin :(

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.