30 Mayıs 2013 Perşembe

Sonunda işten ayrıldım ! Oh !

Selamün Aleyküm

Evet sonunda bana eziyet olarak gelen işimden ayrıldım Allah utandırmasın çok çok çok mutluyum çünkü iş yerinde çok sıkıntılarım vardı 9 ay nasıl sabır etim bilemem neyse buda bir deneyimdi geldi geçti artık hayal etiğim gibi bir hamilelik geçirebileceğim çok şükür bebeciğim ve evimle, okuyamadığım kitaplarımla, kendimle , hobilerimle, arkadaşlarımla hepsiii hepsiiii ile haşır neşir olucam inşallah. Zaten artık çok yoruluyorum akşam eve geldiğimde zaten moralim bozuk bir şekilde çalışıyorum iyice halsizleşiyor evimle kendimle ilgilenmez hale geldim ama bitti çok mutluyum işe girmek için çok çabaladım Eşim pek istememişti evet o haklı çıktı ama olsun varsın o haklı olsun benimde bir deneyimim olmuş oldu :))

Artık bol bol canımın istediği şekilde yazılarımı yayınlayabilir sizleri takip edebilirim:))

Geçenlerde bir arkadaşım Saadet-i Müstesna blog sahibesi bir sitenin benden bahsetiğini görüş aman pek sevindim :)

http://shiftdelete.net/haftanin-blog-siteleri-2_44787-s2.html

11 yorum:

  1. Huzursuz iş yerimii amannnn iyi ki kurtulmuşsunn canımm huzurluu musmutluu bi hamilelik geçirr inşallhhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin canım zaten daha çok bebişim için bıraktım Allah pişman etmesin :D

      Sil
  2. Evin ve blogun tadına varmak ne güzelllll degil mi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hemde nasıl ev hanımlığı kadar güzel birşey yok zaten evde iş hiç bitmiyor :D sıkılmaya fırsatım bile olmadı

      Sil
  3. Bol bol paylaşımlarda bulunursun bu şekilde de.
    Hayırlısı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin inşallah canım bol bol takip ederim sizleri :D

      Sil
  4. Hayırlısı olsun, her işte bi hayır vardır. Bi maceraydı geldi geçti.
    Şimdi bebişle ilgilenme zamanı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bebişle başbaşayız artık :D

      Sil
  5. zaten hep diyordun iş yeriyle ilgili problemler vesaire anlatıyordun ohh yaa sevindim bende bi rahata kavuş göbüşünü evde rahat rahat büyüt:) hayırlı olsun canım yeni yaşamın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun evet artık iyice gözümde büyüyordu iyi oldu Allah çok şükür

      Sil
  6. en iyi kararı vermişsin..:)
    verimli bir hamilelik geçirirsin inşaAllah..:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.