24 Mayıs 2013 Cuma

Hanımış Bebecik :) 1.

Selamün Aleyküm

Oy blogger arkadaşlarım bir yoğunum ki şu sıralara hangi birini sıralasam acep :)

1. İş arkadaşım umreye gitti bir başıma buralarda kaldım ofiste nasıl akşam oluyor bilmiyorum ama akşam olsa da eve gitsem diye can atıyorum.

2. İş yerinde sorunlar çıktı moralim çok bozuldu ama geçti genede çok mutlu olduğum söylenemez ya sabır.

3. Bebecik fikrine alışmak biraz garip heyecanlı yeni vs. vs. oldu

Son iki gündür çok yorgunum taş taşımış gibi bütün vücüdüm sızlıyor ayaklarım öyle şiştiki sanırım sıcaktan ayakkabı bırak etlerim acıyor sağ gözümde ne olduğu belirsiz bir sıkıntı var acıyor ve batıyor patronum göz nezlesi olmuştu omu bulaştı yoksa güneş alerjimi tuttu bilmiyorum sırtımın ağrısı beni sınır ediyor anlıcanız çok dertliyim yarında abicim 5 kişilik cemat arkadaşları ile bize kahvaltıda bir yandan acayip seviniyorum bir yandan telaşlıyım ne yapacağımı planladım da yapacak kuvvetim yok sağolsun görümcecikler yardım edecek bana. sabahları zinde oluyorum ama dün gece nasıl uyudum nasıl sabah oldu bilemedim bu akşamı ve sabahı bir atlatsam pazar günü sanırım bütün gün yattıcam tek dileğim şuan bir an önce pazar olması kendimi çok yorgun hissediyorum :(.

Diyetten çıkıp normal normal yemeye geçince bir afalladım desem yanlış olmaz ne yesem bilemedim her yediğim çok yemişim hissi veriyor bana. Yeşil çay içemiyorum normal çayda sağlıklı değil ne içsem derken soğuk sütte karar kıldım hem bana hem bebişe iyi gelir bol bol su içiyorum ama kendimi balon gibi hissediyorum üstelik daha 5 haftadayım sanırsam sonra ne yapıcam ben bilemiyorum.

Bunların dışında bir bebecik beklemek çok tatlı bişeymiş herkes sizinle ilgileniyor :)) Güzel bir duyguymuş Allah dileyen bekleyen herkese nasip etsin bana süpriz oldu şimdiden kız mı erkek mı gerçekten çok merak ediyorum:) Bir bebek insanın bütün fikirlerini planlarını değiştirebiliyormuş :)

6 yorum:

  1. Hamilelik psikolojisine girmişsin sanki..:p
    Allah'ın izniyle bir doğsun huzur kaynağınız olsun inşaAllah.
    Sevgilerimi sunuyorum sana ve bebişe..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun teyzesi inşallah öyle olacak

      Sil
  2. Kesinlikle....
    Daha dur yolun ççok başındasın...
    İlk kalp atışını ilk tekmesini duymak daha da heyecan verici...
    Hele bir de kucağına al ben seni o zaman göreyim...
    Ayakların yere basmayacak ama bir yandan da ağırlaşacaksın...Daha karışık duygular seni bekliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünmek bile heyecan verici :))) ilk aylar biraz sersem olurmuş insan sonra geçermiş inşallah öyle olur

      Sil
  3. canım inşallah herşeyin en güzelini yaşarsın.Allah sana güç kuvvet versin 2 günü çabucak atlatırsun pazarda ayaklarını havaya kaldırıp dinlenirsin(ben yorulunca öyle yapıyorum kan dolaşımı oluyor çabuk dinleniyorsun:)) öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Ne tatlı bir heyecen bu Rabbim bebişine hayırlı bir şekilde kavuşmanı nasip eylesinn :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.