6 Mayıs 2013 Pazartesi

Gülihan Nirlerde :)

Selamün Aleyküm

Bu aralar çok çok yoğunum bir türlü yazamadım ha şimdi ha sonra derken günler geçti herkesler iyidir inşallah :).

Almanya maceramız maalesef ertelendi :) Vize başvurusundan vazgeçti çünkü pasaportlar çok geç geldi ve fuar için geç kaldık artık bir başka zamana hayırlısı buymuş diyelim.

Dün eşimin sınavı vardı bende erkenden kalkıp yeni aldığım piknik sepetini hazırladım kahvaltılıkları poğaçalarımızı doldurdum sepete düştüm eşimin peşine:))





İlk sınavından sonra Kartal sahilinde adalara karşı kahvaltımızı yaptık güzel oldu açık havada takıldık biraz .

Akşamda kayınvalideme akrabaları geldi Almanya'dan küçük bir prenses geldi yanlarında ona şerefine pasta hazırladım ciciler aldım ona çok tatlı maşallah :))







6 yorum:

  1. aaaa dün benimde aöf sınavım vardı ve sınav çıkışı pikniğe gittik :) ne güzel tevafuk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) gönüllerimiz bir bizim arkadaşım :))

      Sil
  2. poğaçalardan isterim...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım nidemek sana özel yaparım

      Sil
  3. ellerine sağlık yine güzel sıcak bir post :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.