6 Mayıs 2013 Pazartesi

Evimdeki değişiklikler

Selamün Aleyküm

Post yazmanın acısını çıkaralım biraz dimi :))) Gurme Şirine evindeki değişiklikleri görelim demişti bende yenu hali ile resimlerini çekeyim dedim :))

Sade bir evim var fazla eşya sevmem ben ne kadar az o kadar iyi benim için :))



Bu oda da kırmızı takımlar vardı onları diğer odaya taşıdım perde tek idi ortadan böldüm iki tane yaptım o yüzden kanatları tek tek :)




TV ünitesini eşim yapmıştı hata bizim eski dükkanımızın bir İnternet sitesi bile var ben engin ve derin olmayan bilgilerimle derme çatma yapmıştım bostancimobilya.net yanu ne uğraşmıştım be :))))

Şimdi Tv kaldırdığımız için çok boş kaldı yazın kaldırmayı düşünüyoruz onun yerine şirin iki kapılı minik bir dolap istiyorum birde hayalim olan kitaplığı bir an önce yaptırmak istiyorum.


Bu takımlar evlendiğim sene yeni çıkmıştı benim için özel gibi idi kırmızıyı çok severim tv görünce çok mutlu olmuştum hiç dolanmadan direk gidip almıştık bunları :)


Bu da Geçen seneki Giresun hatırası :)) 

18 yorum:

  1. ilkler hep öyledir,özeldir.
    perdeler tek kanat daha modern duruyor bende tek kanat yaptım:)köşe takımın çok hoşmuş mobilyalar aynı olsa bile o köşeden bu köşeye aldınmı sanki farklı geliyor dimi:) güle güle oturun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım perdelerimi beğenmene sevindim :D

      Sil
  2. masa örtüsünden ben de almıştım Karadeniz gezisinde :) şimdi yeni evimde Karadeniz sofraları kurduğum zaman kullanmak için can atıyorum :) çok güzel eviniz güzel günler mutlulukla oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sanada güzel güzel berketli sofralar nasip etsin inşallah

      Sil
  3. bende az eşya seviyorum...
    kalabalık beni her zaman boğmuştur...
    gayet güzel...
    masanın üstündeki keşanda gözümden kaçtı sanma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) kaçarmı hiç senden sağol canım

      Sil
  4. Sade ve sirin ne guzel. Calisan bayan icin boyle olmasi sartmis ben de simdi anliyorum. Onun icin esyalari hemen alip doldurmak hic mantikli degilmis. Yavas yavas ihtiyacina gore almak en mantiklisi. Gule gule otur tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun evet çalışmaya başlayınca dahada bir pratik oldu ev herkesin bir düzeni var işte her ev farklı

      Sil
  5. Güzel günlerde otur canım evinde, sadelik her zaman daha şıktır zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim Allah razı olsun

      Sil
  6. insanin kendi evinde istedigi gibi dösemesi degistirmesi ne güzel birsey :) az esya secerek dogru bir karar vermissin böylelikle gözede ruhada hitap ediyor

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım tşk ederim :) beğenmene sevindim

      Sil
  7. Yeni görünümlü evinde iyi günlerde otur canım

    YanıtlaSil
  8. Rabbim melekleri eksik etmesin evinden çok şirin huzurlu görüyorum evini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy ne güzel bir dua böyle Allah razı olsun sağol canım

      Sil
  9. Çok sade ve hoş bir eviniz var.iyi günlerde oturun.
    feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.