19 Mayıs 2013 Pazar

Gülihan'nin Diyetle İmtihanı bitti çünkü...

Selamün Aleyküm

Diyet maceram sıkı bir diyeten sonra 75.2 görmek nasip oldu ammaaa cuma günü görendimki bir bebişim olacak ❤ Süpriz olsada nasıl sevindiğimi mutluğumu onu 3 haftalıkta olsa onu hisetmenin Allahın bir mucizesini yaşayabilmek çok farklı bir duyguymuş. 31mayıs 4 evlilik yıldönümümüz Allahım bana güzel bir hediye nasip eti.

Bundan sonra diyet maceramıza ara veriyoruz artık bebeciğim için gün sayıyor olucam bende Anne olucam bana da Annecim diye seslenen bir ses olucak. Daha önce bunları hiç düşünmemiştim hayalini  kurmamıştı Anne olmakta o sorumluluğu taşımaktan çok korktum ama Rabbım nasip eti 28 yaşında   tamda bu sene benim için çok özel olduğu yaşta bir iki gün önce yazmıştım bloguma bu sene benim için özel olmalı diye ❤❤ Rabbım sağlıklı sıhatlı Allah yolundan ayrılmayacak bir evlat nasip etsin inşallah Allah dileyen tüm kullarına bu güzelliği his etirsin.

 Bu gün onun varlığını bilişimin üçüncü günü bu gün çok üzgünün ve mutsuzum kırgınım ama inşallah bebişim mutsuzluğumu hissetmez.

Anneliği daha sonra düşünürken olunca da nasıl hemen benimsiyor insan kendime şaşkınım o kadar mutluyumki bu gün mutsuz olsam bile onun sevincini yıkamadı mutsuzluğum. Garip duygular içindeyim Eşimin Ailesi sağolsunlar çok sevindiler çok destek oldular ama en yakınlarımdan birileri ile oturup saatlerce sevincimi paylaşmak isterdim bu açıdan biraz buruk kaldım tabiki ğolsun Ablam hemen öğrenince geldi çok mutlu eti beni ama Annem Almanyada olduğundan anca telefonda konuştuk olsun kismet böyle imiş.

Bebişim benim bundan sonra blogumun sayfalarınım seninle maceralarımız süsleyecek inşallah. Seni çok çok çok merak ediyorum heyecanlanıyorum güzel anılarla dolu sayfalarımız olsun inşallah Anneciğim diyecğin günleri heyecanla bekliyorum...

35 yorum:

  1. Hayırlı olsun Allah sıhhatli ve maneviyatlı bir hamilelik nasip eder inşaAllah..
    İmanlı ve sağlıklı evlatlar nasip olsun inşaAllah ikizde olabilir :)
    Bütün güzel dualarım seninle olsun Allah yar ve yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun buraya yazmak konusunda çok düşündüm aslında ama sevincimi daha fazla tutamadım inşallah güzel dualarınızla hayırlı bir evlat Allah yolundan ayrılmayan bir kul olur nasıl heyecanlıyım bir bilseniz :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun inşallah sağlıkla mutlulukla kavuşmak nasip olsun.
    Mutluluk böyle paylaşılınca güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun evet içinde tuttması çok zor bir haber söylemesi de ayrı mahçup bir durum aslında :)

      Sil
  3. Ne güzel bir haber bu sevgili arkadaşım. :)
    Allah sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin.
    Hayırlı bir şekilde yetiştirmeyi nasip etsin.
    Darısı tüm isteyenlerin başına. Hayırlı olsuuuun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn Allah tüm dileyenlere nasip etsin inşallah daha yolun başındayız inşallah inşallah teyzesi :) güzel blogger teyzeleri :)) güzel dualarınızla hayırlı bir evlat iman dolu bir kalbi olur inşallah :D

      Sil
  4. Ne güzel bir haber...Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, kolay bir hamilelik dilerim... Takip ediyor olacağım merakla... Sevgileeeer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Allah razı olsun sizde taze bir annesiniz :))) Aminn inşallah herşey güzel geçer Rabbım kolaylık verir

      Sil
  5. Allah sağlıkla kollarınıza almayı nasip etsin ne güzel bir süpriz olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım :D inşallah

      Sil
  6. Çok sevindim senin adına. Rabbim sağlık ve sihhatle kucağına almayı nasip etsin canım. Hayırlı uğurlu olsun. Niye mutsuz oluyorsun? Bizler burdayız.tabi ailenin yeri başka bu tartışılmaz.ama bizler dualarımızla her daim senin yanındayız. Allaha emanet ol. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy Allah razı olsun çok duygulandım :))) burdaki dostluklar arkadaşlıklar bir başka insanlar birbirini görmeden merak edip birbirleri için dua edebiliyorlar bunda güzel bir nimet olurmu hiç Allah razı olsun inşallah çok sağol

      Sil
  7. Ayy çok sevindimmmmmmm :):):) Allahh sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsinn hayırlı bir evalt olur inşallahh şu hamileliğinde sıkıntısız üzüntszz geçer canım benimm. . Uzak olmak sevinçleri yarım bırakmaz kısmet böyleymiş inşallah yakın zamanda annenleride görürsün canm benim . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnn canım benim inşallah görürüm tabi telefondakı heyecanlarını bile duymak yetiyor insana aslında kısmet nasip

      Sil
  8. Ne guzel bir haber bu, sağlıklı huzurlu bir hamilelik dilerim..
    Bebişinizi de sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah.. hayırlı evlat olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn inşallah Allah razı olsun

      Sil
  9. harika bir haber Allah Sağlıkla mutlulukla kavuşmanı nasip etsin.
    Her dakikasının saniyesinin tadını çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn inşallah çıkarabilirim tadını inşallah güzel geçer Allah razı olsun

      Sil
  10. Canim benimmm:)))
    Allah saglıkla kucagına almayı nadip etsin insallah:)
    Bundan sonra hic biseye canini sıkmayıp bebegin icin yasiyacaksin. Aslinda diyet bitmedi. Simdi de hamilelik diyeti var:)
    Doktorlar herseyi yedirmiyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun evet tabiki deli gibi canım istiyor diye herşeyde yenmez ama çok çok ağır bir diyetten sonra bir iki gündür delendiğim dikkat etmediğim doğrudur :D kendime azıcık ödül verdim azcık ama :D

      Sil
  11. canımm yaaa çok sevindimm... Çok mutlu oldumm...
    Sağlıklı bir şekilde doğsun inşallah. Hayırlı evlat olsun biz de sevelimm.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah canım :D çok sağol

      Sil
  12. Selamün Aleyküm...Bebeğinizi olmasına çok sevindim Rabbim hayırlı sağlıklı bir hamilelik ve bebeğinizi kucağınıza almak nasip eder İnşaallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve Aleyküm selam Allah bin kere razı olsun çok sağolun :D

      Sil
  13. bu harika haber amanda aman teyze mi oluyoruz:)
    allah analı babalı büyütsün canım inşallah kucağına aldığın günleride görürüz.Nasıl sevindim :) maşallah maşallah.allah olmayanlarada nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah canım inşallah ay çok sağol teyzesi :D Allah razı olsun

      Sil
  14. Canım çok güzel bir haber :) Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eyler inşallah..Üzülme bende dahil hepimiz ailelerimizden uzakta yaşadık bu duyguları ..Hepsi sağlıklı olsunlarda uzakta olmalarına razıyız değilmi ? Sevgilerimi gönderiyorum bebişe ve sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sağlıklı sıhatlı olsunda uzak olsunlar dert değil tabiki zaten sonra gelcekler sadece ilk an için öyle hisettim :) Allah razı olsun güzel dilekleriniz için

      Sil
  15. Gülihancım çok sevindim canım çok güzel bi haber Allah!ım hayırlısıyla ve sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah Allah olmayanlara isteyenlere nasip etsin bilmiyorum ama eminim çok güzel bir duygudur çok özel bir durum çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar garipki hiç beklemez düşünmezken birden Anne olucan haberini alıyorsun sonra hemen benimsiyorsun anında bu yada bana öyle oldu :D Allah razı olsun çok sağol

      Sil
  16. tatlim hayirli olsun cok sevindim..

    YanıtlaSil
  17. ayy canım yaa,çok sevindim.Rabbim inşallah kucağına almayaı da nasip eder.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. çok çok sevindim tebrik ederim Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşaallah, Rabbim bize de nasip eder inşallah..

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.