28 Mayıs 2013 Salı

Bir Kahvaltı ve Kek Kalıbından Börek macerası

Selamün Aleyküm 

Nasılsınız blogger canlar :) Ben çok şükür bu aralar daha iyim doktorumun verdiği B9 vitaminini kulanmaya başlayınca daha da iyi oldum . 

Cumartesi günü abim Almanyadan Kırgızistana cemaatten abiler ile geziye gitmişti. Dönüşte 1-2 saatlik boşlukları vardı bende bize kahvaltıya davet etim erkenden uyanıp soframı kurdum bekledim bekledim malesef uçakları geç geldiği için işe gitmek zorunda kaldım eşim sağolsun her şeyle ilgilendi abimi iş yerine beş dakika getirecekti fakat zaman yetmeyince maalesef abicik ben görmeden gitti üzüldüm gerçekten iş yerinde de hafta içi sıkıntılarım oldu sorunlar yaşadık bir daha izin almak istemedim ama pişman da oldum doğrusu :( Kısmet nasip artık ne diyelim. 

İki gündür felaket kötü idim ama Cuma akşamı ya Allah deyip toparladım kendimi sağolsun görümcelerimde yardımcı oldu sildiler süpürdüler :) bende yiyecek hazırlıkları yaptım. Misafirler gidince bulaşığı vs. toplamışlardı eve geldiğimde ev tertemizdi :).

Cuma akşamından böreğimi hazırlayıp buzdolabına atım tarifini Cahide Jibeğin sitesinden tarifi aldım. http://cahidejibek.com/2012/12/24/kek-kalibinda-borek/  abim kolay kolay poğaça börek beğenmez peyniri nerede hani bunun derdi :)) bende bol bol peynir koydum:)). Eşim dedi ki abim sofrada 'börek güzel olmuş yiyin bak' diye abilere ikram etmiş çok mutlu oldum.




İrmikli topların tarifini de Portakal Ağacından aldım çok çok çok basit ve lezzetli idi çok beğendi ev halkı misafirlerde beğenmişlerdir inşallah :)  http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2013/04/i%CC%87rmikli-toplar.html



Misafirlerim sağolsun elleri kolları dolu dolu gelmişler Allah cümlesinden razı olsun Abicim bana parfüm getirmiş ya şişesi bile çok güzel çok beğendim birde görseydim daha da güzel olacaktı ya artık kısmet :) Bebişimle beraber ilk misafirlerimizi ağırlamış olduk ben ağırlayamamış olsam da hazırlıklar bendendi sonuçta :) Hafta sonu gene misafirlerim var inşallah iyi ağırlayabilirim.


12 yorum:

  1. Afiyetler olsun...
    Abini görememene bende üzüldüm..Kısmet böyleymiş demek ki demekten başka diyecek yok...
    Şu toplardan denemiştim güzel olmuştu.En kısa zaman da bunları da deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ya kısmet işte inşallah bıdahaki sefere görüşürüz :D

      Sil
  2. Misafiri çok severim ben yaa :)
    İlerde evciğime gelen misafirlerim için ben de böyle güzel sofralar hazırlamak isterim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım inşallah bizde geliriz :))) sende bize gelirsinki ne güzel olur :D

      Sil
  3. Böreği beğendiğimi tekrar belirtmek isterim. Yakın bir zamanda deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan çok kolay ve şık bir sunum tavsiye ederim sağol canım

      Sil
  4. ben o kalpli kurabiye standından isterim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alırız ceyzine atarsın canım :D banada hediye gelmişti çok ince arkadaşlarım var sağolsunlar

      Sil
  5. ellerine sağlık göremesende hazırladıklarınla abini mutlu etmişsin.ellerine sağlıkbörek çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun evet çok şükür beğenmişler :D

      Sil
  6. herşey çok güzel görünüyor ellerine sağlık ben de evlenince yapmak istiyorum inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım sen daha güzellerini bile yaparsın :D

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.