11 Nisan 2013 Perşembe

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 62. Ne Çektim be :))

Selamün Aleyküm



Çok şükür sonunda 77 kilodan kurtulup bir 76 kiloyu gördüm. Bu hafta iyi kötü Liste 5 bitirdim ve dün tartı günümdü ama moralim bozulmasın diye tartılmadım ve 3 günlük direnç kilosunu kırma diyetine başladım ara bir diyet bu gün hadi bir bakayım dedim aman oda ne 76.700 ey çok şükür tekrar vermeye döndük hemencik ara hedef 75 ulaşmak dileği ile inşallah. Akşamları yürüyorum demiştim google de hesapladım işten çıkıp eve gidene kadar kaç km var diye 6 imiş tabi her gün yürümüyorum yarısına kadar anca yürüyorum eşim alıyor sonra beni :)



Dün 3 günlük direnç kilosu diyetinin ilk günü idi. Bir çorba içicem diye ne çektim be bi bilseniz. İş çıkışı gittiğim markette kıran düşmüş gibi ne kereviz ne sebze vardı Yarabbim hiç bir şey yok kabak var dedim iyi bunda yaparım akşam yaptım hazırladım ama pek bişeye benzemedi neyse dedim pek yemek seçmem ben herhalde içerim. Allah'ım sabah oldu içeyim dedim ya yarım kase zor geçti boğazımdan o ne idi öyle ya kabağı çok severim ama çorbasını değil. Tabi pes etmedim gittim marketten beyaz lahana havuç aldım işyerinin küçük mutfağında Allah'ım inşallah bu arada kimse gelmez diyerek hızlıdan onuları kaynattım süzgeçten geçirdim oda pek bir şeye benzemedi ama olsun kapaktan bin kat iyi idi. Bu yaşıma kadar pek yemek seçmedim bir çam fıstığını sevmem tatlısını da sevmem ama dün ki o çorbadan sonra anladım ki ben kapak çorbası içemem :)) Ne çektim be ben bu diyet elinden bakalım cumartesi tartıda sonuç ne olacak hayırlısı.

Direnç kilosu diyeti 
 TK liste 5 ara öğünleri dondurma 100 cl idi :)


19 yorum:

  1. canım kabak çorbasını tarifi bi de benimkini dene bence diyetisyenim vermişti kabak diyeti için mükemmelll lezettli ben misafirlerime bile yaptım düşün yani ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay paylaşırsan sevinirim :) ben fazla birşey katmadım doğal olsun diye belkide ondan oldu ama konuşurken bile kötü oluyorum:)))

      Sil
  2. dondurmalı diyet mi olurmuş ya ne süper bişeymiş o (:

    hadi bakalım, bence yarın 76 olacaksın. çok çekmeyeceksin gibime geliyo. inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyette tabiki dondurma yok ama calorilerine baktım 100 kalori iki porsiyon meyve demek ona göre meyve ile değiştirdim küçük bişey be magnum olsa neysem :)))) onda çok kalori var

      oy canım inşallah hemen görecem o rakamı :))

      Sil
  3. canım seni tebrik ediyorum...
    tam gaz devam...

    YanıtlaSil
  4. MaşaAllah daha güzeel haberlerinide alıcağız İnşaALLAH.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum seni. İnşaAllah ben de bi kaç kilo verebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin inşallah azim edersen verirsin sabırla

      Sil
  6. Kıs Gülihan senin diyetine baktıkça benim de diyet yapasım geliyor ama bir türlü cesaretimi toplayıp başlayamıyorum..kolay gelsin sana canım..
    Hakkaten ne çekiyos biz bee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) ya zaten herşey sizle için gaza gelip hep beraber zayıflıyalım diye inşallah sende dilediğin kiloya bir azim kavuşursun

      Sil
  7. Ahhh benimde içmem gerekiyor o çorbadan aslında ama daha önce denemeiştim ve yokk içim almıyor benimde..
    Sana çok çok kolay gelsin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sağ ol yemeklerini yiyorum bayılıyorum ama yok çorba bana göre değil anladım :))

      Sil
  8. Instagramda dilanla konusmani okudum ben de diyet yapıyorum yeni başladım .liste filan yok tamamen içimden geldiği gibi yiyorum:-)
    Hayırlısı olsun hakkımızda diyelim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım hoş geldin bol bol kilo veririz inşallah :)))

      Sil
  9. Selamun aleyküm arkadaşım,
    az önce bir program dinledim, çok beğendim sanada tavsiye edeyim dedim.
    yeme içme nasıl olmalı, yeme içme düzeni vs. çok güzel konulara değinilmiş.

    http://www.moralfm.com.tr/

    siteye girince sağ köşede arşiv yazıyor, ordan mavi dünya adlı programı bulup, bu tarihli yayını bulup indirip dinleyebilirsin.
    Mavi Dünya 28 Şubat 2013 Tarihli Yayın(Konuk:Kemal Özer)

    not: benim severek takip ettiğim bir radyo. programlara ve programcılara bakıp çok faydasını göreceğin programlar bulabilirsin.

    :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moral fm arada sırada dinlerim bildiğim bir radyo oy canım Allah razı olsun benimle paylaştığın için canım ya beni düşünmüş yardımcı olmaya çalışmışsın Allah da sana zorlandığın konularda yardımcı olur inşallah hemen bu gün dinleyeceğim inşallah

      Sil
  10. 76 yı gören 58ide görür :)
    Arkanızdayız, güveniyoruz sana :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.