14 Nisan 2013 Pazar

Katran Rengi Hayaller



Selamün Aleyküm

Mutlu bir hafta sonu geçirdiniz inşallah. Benim hafta sonu da gayet güzeldi çok şükür güzel bir uğraşım vardı sizlerle bu gün paylaşmak isterdim dün akşam üstü biraz keyfim kaçtı o yüzden binbir hevesle yaptığım güzelliklerim bu günlük sürpriz kalsın :)

Rabbım başka sıkıntılar vermesin minicik pürüzler benimkisi ama bazen insanın pazara giderken taşırım pazar arabasını almıyım deyipte dönüş yolunda taşımayı başarsa da elleri mosmor olur bilekleri kopar ya aynen o haldeyim.

Dışarıdan taş gibi dursam da en ufak şeyi kafama takip gizli gizli ağlıyorum bazen de canıma tak ediyor sokaklarda ağlaya ağlaya eve gidiyorum. İnce fikirli olmak ince ayrıntıları takılmak bazen iyi niyeti kötüye çeviriyor sizin mutlu olduğunuz küçücük bir lokmacık nimet başkalarını mutlu etmiyor farklılıklar yanlış anlaşılmaları doğurup iyilikten maraz doğuyor ki bu benim günde en az 3-4 sefer yaşadığım bir olay insan hem bu kadar taş kalpli görünüp hem nasıl bu denli kırılgan olabilir.

Çok yoruldum o kadar yoruldum ki ağlamaya bile halim kalmadı. Dün gece ilk defa hiç bir şey düşünmeden işime baktım hiçbir şey yapmadım düşünmedim o konuyu kafamı yormadım. İnsanları memnun etmek neden bu kadar zor bana bir çöp verdiler mi bana kıymet verdi değer verdi diye ne yapacağımı şaşırıyorum. Bende mi bir sorun var. Var evet kesinlikle sorun bende her şeyi bu kadar detaylı bakmıcaksın bu hayatta. Kimse iki tane boncuk için benim gibi dünyaları almışcasına sevinmiyor sanırım?

Değer verdiğim insanlar tarafından daima yanlış anlaşılıyorum, daima eleştiriliyorum, daima suçlanıyorum bir adım ileri gidiyorum çıta hep yükseliyor bir bunu sevgi belirsi olduğunu düşünmüyorlarmı 'ben senin iyiliğin için diyorum iyiliğini düşündüğüm için söylüyorum benim sevgi dilim bu şekilde' evet sevgi dili önce parçala alay et bütün mutluluğunu elinden al sonrada iki söz bile etmeden iki hareketle şirin olduğunu düşün ve birde sen sevgiden ne anlarsın ifadesi ile gene beni suçlu çıkar ayakta alkışlıyorum bu insanları kitlelere ders verecek seviyedeki insanlar gerçekten bu kişiler. Hep istiyorlar hep istiyorlar ve ben hiç bir şey istemiyorum tabi ki isteklerim oluyor ama ben hiç birinin hiç bir dileğimin makul seviyesiz ve bütçemi aşan şeyler olmadığını çok iyi biliyorum. İki tatlı söz iki lokma ekmek, başımı sokacak bir ev, bu bana yeten kısmı ve bana yetenler artık kimsenin zevkini fikrini ilgilendirmez bu benim hayatım bunlardan ibaret artık araba hayalım bile yok onu da terk etim zaten çokta önemsemiştim sadece kendime bir hedef bir amaç olsun diye kendi kendimi kandırdım nefsimi oyaladım zayıflamaktan vazgeçmesin diye ben Rabbım den rızası dışında bir şey istemiyorum Allah benden razı olsun da kimse olmasın artık umrumda değil  küçücük minacik dünyamda toz pembe olmayan katran rengi hayallerimle mutluyum ben yeter ki bir nefes alayım bir huzur bulayım.

14 yorum:

  1. Însanların ....................pamuklada silsen kimseye yaranamazsın.ben bunu öğreneli bayan zaman oldu.boş ver.takma kafana.işine gücüne bak.selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür bu sefer öyle yaptım ama genede buruk kalıyor insanın bir tarafı ben öğrenip öğrenip geri unutuyorum Allah razı olsun sağol:)

      Sil
  2. gizliden gizliye insann kendini heb emesi çok yıpratıcı. Kurt gibi kemiriyor içini..

    Umarım bir an önce yoluna girer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah kendinden bile gizlemesi daha da zor geçecek inşallah ne kalıcıkı bu dünya sağol canım

      Sil
  3. nolmuş sana böyle :( herşey yoluna girer de tez zamanda feraha ulaşırsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah yarı hacım aminnn :))

      Sil
  4. Zaman zaman bu düşünceler hepimiz kuşatıyor.Bu insanlar hepimizi üzüyor.Rabbim bu insanlardan cümlemizi korusun.Rabbim sizi de en kısa zamanda ferahlığa kavuştursun.Gönlünüzü yüreğinizi temiz pak eylesin.Selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn inşallah arkadaşım Allah razı olsun

      Sil
  5. Rabbim ruh genişliği versin..
    Hayatına kötülük getirenleri umursama lütfen :( Allaha havale et onları..
    Sen yine de hayallerinden vazgeçme ister pembe olsun ister karran rengi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi ben pembe hayalleri sevmiyorum zaten ondan hep sınırlenen benim fazla gerçekçiyim sağol canım benim Allah razı olsun

      Sil
  6. Rabbim yar ve yardımcın olsun gülihancım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah güzel dualarınız sayesinde inşallah

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.