22 Nisan 2013 Pazartesi

Gülhan geldi hanımmmm :)))

Selamün Aleyküm

Ya bir merak edenim bile yok nirlerde bu kız diyenim yok :)) aşk olsun size heee:))


23 Nisan neşe doluyor insan :)))) Ne güzeldi eskiden TRT 1 izlerdim Almanya da iken:)) Türkiye de iken de izciydim gösterimiz olmuştu ne günlerdi:)))

Bu günler karışık günler. Almanya'daki fuara eşimle gitmek için vize ve pasaport işleri ile uğraşmaktayız ama fuar davetiyesi çok geç geldi ve zamanımız çok az mayıs 6'sında fuar başlıyor dün pasaportlara başvurduk 1 hafta sürecekmiş eeee ne oldu oldu mu ayın 1 :)) hem ailemi görmüş olacaktım hemde fuara gitmiş olacaktık ammeeee gel gör ki pek ümidim yok inşallah olur diyorum kısmet artık biraz heveslenmiştim  daha önce yaşadığım yeri eşimin görmesini ve ailemle 1 güncük bile olsa bir gün geçirmeyi çok dilemiştim:). Dua edin canlarda hiiiiiiç bir sorun çıkmadan ayın 6'sinda o uçağın içinde olabileyim inşallah kısmetse tabi :).

16 yorum:

  1. Olur mu merak ettik tabii :)
    Ama koşuşturduğunu biliyoruz. Rabbim yardımcın olsun inşallah hiç bir aksili çıkmaz ve sen de gidersin..
    Ben malesef ki gelemicem, çünkü kardeşim geliyor istanbuldan :(

    YanıtlaSil
  2. İnşallah bir aksilik çıkmazda gitmek istediğin zaman da orada olur ailenle doya doya zaman geçirirsin.
    İstanbul'lular buluşuyor mu? Ankara'ya da bekleriz efendim :)

    YanıtlaSil
  3. Înşaallah bir aksilik çıkmadan mayıs altıda almanya ya giden uçağın içinde olursun.her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  4. Allah'ın izniyle gidersin inşallah canım merak etme dualarım seninle :)

    YanıtlaSil
  5. inan ki bende içimden merak ettimde dışa dökemedim:) pasaport vizeyle uğraşıyordur rahatsız etmiyim dedim.hayırlısıyla inşallah gidersin.bi bakmışsın ailenin yanındasın.

    Blogger buluşmasına gelirsek eğer ben yokum malesef:( 4-5 nisan sınavım var.Umreydi sergi çalışması atölye derken hiç ders çalışamadım onun için son hafta kampa giricem.bir daha ki buluşmaya inşallah niyetliyim bakalım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. latife yaptım zaten efenim :))) sağol Allah razı olsun

      Sil
  6. malesefki bende gelemiyorum canım...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, hepnizi merak ettim doğrusu:)) Uygun bir tarihte neden olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma hoşgeldiniz seva getirdiniz :)))

      inşallah bir iler ki tarihte buluşuruz 27 nisan tarihini erteliyoruz

      Sil
  8. evet arkadaşlar yorumlardan da anlaşıldığı üzere 27 nisan temeli iptal :))) hayırlısı başka bir güne inşallah

    YanıtlaSil
  9. Hoş bulduk, haberim olursa görüşürüz umarım:))
    Ben de beklerim.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.