3 Nisan 2013 Çarşamba

Gülihan'nin Diyetle İmtihanı 55. Gün

Selamün Aleyküm

Hayırlı günler blogger kardeşlerim :)
Maalesef sanırım direnç kilosuna geldim. İki haftadır hiç kilo veremedim en son 23.03.2013 tartıldım birde geçen hafta. Bu gün tartı günümdü ama sonuç gene aynı 77 çakıldım kaldım. Moralim bozuk canım çok sıkın bu kadar emeğin karşılığını görememek gerçekten çok fena bir durum. Neye direniyorsunuz ki kilolarım bile benden ayrılamıyor ya :))))

Hafta sonu Nefsimle olan mücadeleyi ben kazandım!
Diyetimin dışında hiç bir şey yemedim sadece pastadan çatalın ucu ile mini minacik ufacık bir tadımlık aldım o kadar onca çeşit vardı yemedim ben bile şaşırdım kendime :) Bir ara elim gitti dedim yok bitti artık o günler. O kadar stres yaptım ki o kadar bunaldım ki yüzümdeki kızarıklıklar geri çıktı böylece anlamış olduk ki yüzümde ki kızarıklıklar stresten oluyor. Sağ olsun instagram da ki arkadaşlarım çok çok destekçi ve yardımcı tabi sizlerde öylesiniz güzel yorumlarınız beni nasıl mutlu ve motive ediyor bir bilseniz:).

Ama gene de suratımı asmaktan kendimi alamıyorum gergin ve acayip halde sinir sahibi oldum ne zormuş 3 senedir aynı sıkıntı içindeyim öyle bunaldım öyle bunaldım ki hayattan soğudum. Ama yapacak hiç bir şeyim yok bol bol spor ve diyete devam bu sefer kazanan ben olacağım Nefsim değil!

Havalar artık bayağı ısındı.Saatlerde ileri alındığı için hava hemen kararmıyor bu sayede bende iş çıkışı önce eşimin dükkanına oradan da eve doğru yürüyorum. 30-40 dk arası sürüyor eşimde o arada beni yoldan alıyor eve kadar yürüsem sanırım 1 saati geçer o arada havada kararmaya başladığı için eve gidiyorum 20-30 dk da eliptik bisiklet ile cebelleşiyorum:))). Bisikleten midir bilmem dizlerimde ağrıdan ziyade bir yanma var o yüzden yürümeye daha çok ağırlık verdim. İnternetten araştırmalarım sonucu ya romatizma yada kireçleme olabilir doktora gitmeye hiç halim yok artık her gün bir bardak süt içiyorum. Dış doktoru dişlerim de kemik erimesi olduğunu söylemişti aslında dişlerde varsa vücudum da olabilir diye düşünüyorum.

Taylan Kümeli Listelerinin bu gün 5 haftasına geçtim. Koca dört haftada 3 kilo verebildim aslında normalde iyi sayılır da en azından 76.9 görsem gene mutlu olabilirdim. Neyse artık hayırlısı bu haftayı da bir geçireyim de bu mamalarda 3. ve 4. haftadan resimler :)

TK Liste 4 TIK TIK!





14 yorum:

  1. sakın canını sıkma gülihancım, zayıflıycam derken psikolojin bozulursa daha kötü. Ne güzel eliden geleni yapuyorsun ama sanırım senin için artık düzenli spora başlama vakti gelmiş. Genelde bünye durduğunda diyetisyen her hafta artan oranda spor veriyor. sen başlamışsın yürümeye zaten. bu hafta 30 dakika yürüsüysen haftaya 40 dakika, sonra 45 dakika gibi düzenli artışla bünyeni hareketlendirebilirsin. Allah yardımcın olsun canım, ben inanıyorum sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy canım sağ olasın daim destekçi arkadaşım :)
      ya elimde değil çok canımı sıkıyorum tamam bir anda olsun demiyorum ama 100 grcik gitseydi bu kadar üzülmezdim birde senin dediğin gibi yapayım her hafta artırayım :)

      Sil
  2. kolay gelsin canım...
    seni baya azimli gördüm....

    YanıtlaSil
  3. Bence yavaş yavaş kilo vermen senin için iyi..Neden dersen yavaş verilen kilo alınmazmış diyor diyetisyenler.(Gerçi her gün başka bir söylemle çıkıyorlar karşımıza)Moralini bozma kazanan sen olucaksın..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım amin inşallah dahalık pes etmedim bakalım :))

      Sil
  4. Hedeflerine yavaş yavaş ulaşıyorsun...
    Diyet yapıp da kilo alanlar var:( Çok şükür sen vermişsin..
    Azimle devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bide alsam iyice çıldırıcam :) sabir etcez mecbur yapacak birşey yok :(

      Sil
  5. Allah yardımcın olsun arkadaşım ama kendini çok yıpratma stres çok kötü br şey.

    Doktor kontrolünde de zayıflamayı deneyebilirsiniz, her diyet her insanın bünyesine göre olmuyor.

    Üzülmeden yöntem değiştirmelisin ve bence doktor kontrolünde en iyisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin Allah razı olsun canım ben doktorada gittim bir çok tahlil yaptırdım diyetisyene de gittim hep aynı hikaye iradeli olup bırakmazsam başaracağım inşallah 77 de bir kaç kere daha takıldım aslında biliyorum ama üzülmekten moralimi bozmaktan kendimi alamıyorum bu yazıyı yazdıktan sonra biraz daha moralım düzeldi ne çok destekçim var benim :))) ayıp ayıp mızmızlık yok :)))

      Sil
  6. Maşallah diyorum azmine.. O kadar imrendim ki bi an kilolarım olsa da ben de bu azme sahip olup kilo vermeye çalışsam bu mutluluğu yaşasam falan diye düşündüm..
    Bence bu azim müthiş kilo verdirecek sana bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım benim inşallah gidecek inşallahhh ay yok canım sakın sakın ideal kilondan çıkma ve mutluluktan geri kal :))))))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.