5 Nisan 2013 Cuma

Adım gibi bir Hastalığım oldu Gül hastalığı...

Selamün Aleyküm

Hayırlı akşamlar dilerim efenim :)

Bu gün Üsküdar semt polikliniğine gittim. Tabi 2 doktor gezdikten sonra biraz tedirgindim ama bu yaşıma kadar gördüğüm doktorlardan en iyisi idi Uzman Dr. Figen Gürkök nasıl tatlı dili bir bayandı Allah kendisinden sonsuz kere razı olsun böyle doktorlar olsa bütün dünyada hasta kalmaz çok çok güzel ilgilendi görseniz anlarsınız ' canım benim ya sen neyi dert etti ki' diyor üzgün bir ifade ile üstelik saat 15:30 idi bu saatte normalde doktorların pili biter  onca insanla uğraşmaktan yorulurlar ama yani çok çok memnun kaldım. Görür görmez 'Gül hastalığı' dedi malesef ilaçlar ve krem verdi ne zaman geçer beli değil çok stres ve kaygıdan olurmuş :(.

Bu günlerde iş yerinde de sıkıntılarım oldu patronlarım özünde çok iyi insanlar Allah razı olsun ama oldu işte bir kaç sıkıntı. Her şeyi çok kafama takıyorum beli edemiyorum ama en küçük ayrıntı bile benim kafamda 3 gün kalabiliyor tabi bir diyet ve nefsimle olan mücadele çok çok yıpratıyor beni o kadar bunalıyorum ki  çok üzüldüğüm anlar oluyor sıkıntıdan bunaldığım yememek için çok direndiğim anlar derdimi de anlatamıyorum çünkü insanlara çok garip geliyor yemezsin olur biter diye düşünüyor yada ne bileyim ama ben gerçekten çok bunalıyorum inşallah hayırlısı ile bir bitse de bir oh desem.

Hayırlısı inşallah Allah başka dert vermesin uzun sürsede geçer Heid gibi oldum şirinim aslında :))) Sadece insanlar yüzüme bakınca dikkatlice anlıyorum biraz bozuluyorum ama olsun ah birde kaşınmasa çok iyi olacak.

25 yorum:

  1. canım gecen sene bende çekmiştim onu kafanı sakinleştirmediğin sürece geçmek bilmiyor.bu yüzden hayat çok kısa ve zamanı anı yasamalısın herşey boş Allah ım sağlık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım Allah razı olsun işte insan takmıcam dese de gelip ilişiyorlar kafama sağ ol. iz kaldı mı peki kalmazmış aslında

      Sil
    2. yok hayatım için rahat olsun iz flan kalmıyor hatta suan alt komşumda da var daha ilk gün dedim bu gül die.bende de esela hep uçuk çıkar yaklasık 1 aydır ucuk var dudamda biri gecio yanından hop bitane cıkıyor

      Sil
  2. Canim hic biirseyi kafana takma koyver gitsin. Bak nasil iyileseceksin. Gecmis Olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah ya biraz fazla kuruyorum bu aralar vazgeçmem lazım bu huyumdan :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun ve Allah şifa versin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. hayatı içtimaiye derdi çekmekle bitmez..o yuzden çokta üstünde durmamak gerekir olacak olmalı gelecek allahtandır bilinmel idrak edilmelidir.......geçmiş olsun en kısa zamanada ıyıleşirsiniz umarım......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Allah razı olsun insan bu gerçeği bilse de işte bazen duygularına laf geçiremiyor :))

      Sil
  5. Dİyet yapanlarin en buyuk sıkıntısı sinirlerin gerilmesi :-)
    Buna cevre faktorleri de eklenince sonuc ortada ....
    Gecmis olsun dileklerimi iletmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sağolasın :) ya evet biraz gerginim bu bu günlerde ama söz verdim kendime üzmücem bu bünyeyi :))

      Sil
  6. geçmiş olsun.Allah şifa versin.hiç bir şey sağlıktan kıymetli değil.her şeyi kafana takma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah takmıcam diyede stres olurum şimdi ben :))))

      Sil
  7. Geçmiş olsun....Allah yardımcın olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım oy sen dua edersin de geçmezmi yerim o gözlerini :)))

      Sil
  8. Geçmiş olsun.En kısa sürede şifa bulman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah güzel dualarınızla gecer:))

      Sil
  9. dua edelim, bi an önce geçsin pamuk yüzüne kavuş. bi de neymiş bu hastalık diye niye o kadar düşündük ki, adı gülihan olanın hastalığı da gül hastalığı olur ancak. basmadı kafam işte. galiba beynime kan gitmiyo uykusuzluktan, uyku öncesi duamı sana ayırayım bugün. öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy canım Allah razı olsun bana dua eden dilleriniz sonsuz katı ile sizlere güzelliklerle dönsün gül hastalığı sıkıntılı kaygılı stresli insanlarda olurmuş ruhhanı bir hastalık :))))))) sağ olasın

      Sil
  10. Canım geçmiş olsun Allah acil şifa versin.Ama yanakların pembiş pembiş olmuştur yakışmıştır sana allık sürmene gerek kalmamış işte ne güzel ;) Bir anönce iyileşirsin inşallah :) Dualarım seninle http://kelebeginbohca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun :)) evet pempiş oldu insanlar biraz vebalı gibi bakıyor ama çok şükür bu sabah çok daha iyi kızarıklığı söndü bayağı sizin güzel dualarınız sayesinde iyileşmeye başladı

      Sil
  11. Allah şifa versin. Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok sağolun :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.