29 Nisan 2013 Pazartesi

28 yaş... 28 Nisan 2013





Selamün Aleyküm

Musmultlu bir hafta dilerim sizlere:))

Dün bir pazar günü nasıl katledilir adlı çalışmam vardı evde :) evin dekorunu sabah 7.30 başlayıp ara ara mola vererek gece saat 00:00 kadar süren köklü değişiklikler yaptım canım çıktı diyebilirim. Eşimde iki günlüğüne seyahatte olunca eee ne yapılır anca bahar temizliği bahar değiklikleri sobayı kaldırmacı evi yeniden bir can bir hava vermece yapılır.




Bu sene Mayısın 31 inde evliliğimin 4 senesi olacak 15 Haziran 2007 eşimi ilk defa görmüştüm:))).
Mayıs 22 2008 nişan yıl dönümümüz Mayıs 23 2008 Dini nikahımızın kıyılış günü idi nisan,mayıs ve haziran yanı kısacası ilkbahar benim için özel aylardan Nisanda da ilk defa Kayınvalidemle tanışmıştım :)) ne tatlı heyecanladı onlar ne değişik duygulardı.

Bu gün hislerim duygularım o kadar karışık ki dünde bu önemli günlere bir gün daha eklendi dünde o temizliğin arasında özel bir gün olma şerefine nail oldu sadece benim için değil çok sevdiğim bir dostumda önemli bir gün olarak 28 Nisanı takvimine ekledi. 8 sayısını ve çift sayılara bir sempatim vardır özelikle sekiz hem benim doğduğum günüm 8 kasım hemde 8 sayısını severim. Evet 28 Nisan 2013 sanırım kalbimde hatıralarımda anılarımda yer eti kendine o yüzden blogum da olsun istedim :)

 Bu sene 8 kasım hayal etiğim yaş olan 28 yaşına gireceğim 2013 de 15 yaşında iken heyecanla hesapladığım 2013 de Allah ömür verirse 28 yaşında olacağım dediğim o senedeyiz şuan düşündüğümde bile duygulanıyorum ne zaman geçti bu 18 sene ben ne zaman 15 yaşından 28 geldim hepsi bir hayal gibi bir varmış bir yokmuş aynen öyle oldu.

28 yaşındaki insanlara çok özenirdim çok büyülü gelirdi. 28 yaş demek gençlığın yavaşça olgunluğa doğru gittiği o yaşlar demek 28 yaş demek 30 yaşa 2 yaş kaldı demek ve ben hala 15 yaşındaki hayallerim düşlerim ile 28 yaşındaki halim arasında bir fark göremiyorum halen çocuk gibi canım sıkıldığında oturup ağlıyorum :) Bir olgunluk var evet tabi ki o zamanların verdiği o tatlı heyecan yerini olgunluğa hele bir dur sonuç ne olacaklığa bırakıyor. Hani bazen insan çok şey anlatmak ister de ne anlatacağını bilemez ya bu gün aynen öyle hissediyorum.

28 yaşına kadar Rabbım şükür güzel bir hayat nasip eti. Her zaman derim Rabbım ben bir istedim hep iki verdi Elhamdülillah benim Oğuzhan'ım bile iki tanedir derim:) Abimin küçük oğlu Oğuzhan ellerime doğmuştu ilk göz ağrımız Reyhan'dı ama Almanya da yaşıyordu ben ancak 16 yaşında tekrar Almanya gidince o 2,5 yaşından iken onunla sürekli vakit geçirdim. Ama sonra Oğuzhan doğdu bebek kokusunu bebek sevgisini tam anlamı ile ondan tattdım o benim için daima başkadır Reyhanım bambaşkadır :) ona da kıyamam ama Oğuzhan doğumundan 5 yaşına kadar beraber zaman geçirdiğim ayırmaz bir parçamdı oda beni çok sever onun sevgisini samimiyetini Hala deyişi yüreğimi titretir Evlendiğim ilk yıllar geceleri rüyamda en az 1 sene sürekli olarak onlarla oynardım  o kadar özlerdim ki onları ama hiç beli etmezdim:) Oğuzhan dan sonra Eşim Oğuzhanla tanıştım hatta arkadaşlarım sen onunla kesin tanıştın abinin çocuğunada Oğuzhan adın sen koydurdun derlerdi alakası yok tabi :D sonra tanıştım onunla evet benim Oğuzhanım bile iki tane :))) Allah şükür sıkıntılar üzüntüler çok zor zamanlar geçirmiş olsam da ben o şanslı kesimdenim ben diledim Rabbım dileklerimi nasip eti.

Hayal etiğim yaştayım ve bu sene benim için özel olmasını özel olduğumu hiseedebilmeyi diliyorum Rabimden aynen 15 yaşında imrenerek 28 yaşındaki insanlara baktığım hayal etiğim gibi bir büyülü 28 yaş geçirebilmeyi diliyorum.

Ve 28 yıl geride kaldı peki ya bundan sonrası....

19 yorum:

  1. Bundan sonrasıda senin için hep hayal ettiğin gibi olsun.doğum günün kutlu olsun.eşinle sevdiklerinle nice doğum günleri kutlayasın.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sağol canım da :))) yok doğum günüm değildi 8 kasım benim doğum günüm :))) sadece güzel bir anı hatıra eklendi:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel ifade etmişsin yine kendini Rabbim ahirettede sevdiklerinle beraber olmayı nasip etsin her daim.zaman işte su gibi akıp geçiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım amin inşallah cümlemizi

      Sil
  4. doğum günün kutlu olsun ilkbaharın sana daha nice güzellikler getirmesi umuduyla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım doğum günüm değildi ama çoook teşekür ederim

      Sil
  5. evinde yaptığın değişiklikleride görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikiiiisii sen istersinde yapmazmıyım :)

      Sil
  6. biz senle aynı ay evlenmişiz bende 16 mayısda evlendim:) bak bi ortak yön daha çıktı:)
    5 kasıma gelince doğum gününüde kutlarız inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) gönülden bağlıyız biz :))) aminn canım inşallah

      Sil
  7. Ömrün boyu mutluluğun daim olsun canım....

    YanıtlaSil
  8. Ne çektin be Gülihan ! :p
    Ben anlamadım bu 28 Nisanın özel olarak takvime eklenmesini ama neyse hayırlı olsun :)
    Rabbim hepimize güzel günler yaşatsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için özel bir önemi var söylemek istemediğim:) ama blogumda görünce hatırlamak istediğim bir özellik olduğundan yazdım ve bu sene 28 yaş özel olduğundan evrene msj yoladım pozitif düşünüyorum erkenden :))))))))))) amiiinnn canım aminnn

      Sil
  9. Ne güzel anlatmışssın...Bir ömür boyu mutlu ol eşinle....
    Yapılan değişiklikler iyi oluyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn canım cümlemizi inşallah ailemizle huzur bulalım :)))

      Sil
  10. Rabbim huzurunuzu daim etsin canim benim ♥
    Bende 30yasimi merak ediyorum :D rabbim nasip ederse artik bende bir post yazarim ;) Bu arada 31mayista benim dunyaya actigim gun guzel tevafuk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sen doğmuşsun biz evlenmışız ne güzel :D

      Sil
  11. Geç oldu biraz ama doğum günün kutlu, iki dünyan cennet olsun arkadaşım..:)

    çok sevdiğim bir dua var onla bitireyim :).
    'Allah razı olsun.
    Allah' tan razı ol(un).'

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.