6 Mart 2013 Çarşamba

Gülihan'nın Diyetle imtihanı 28. Gün Niyet etim Taylan Kümeli Diyetine :)

Selamün Aleyküm

Dün canım çok sıkındı ama şükür bu gün biraz geçti.

İlk söylemek istediğim şu ki bu gün Elif Ezgi Uzmansel'in diyeti olan Liste 1. ile Allah'ın izni ile başladım ve hiç bir açlık hissi çekmedim normalde midem çok kazınır çok rahatsız ederdi bu gün hiç birini yaşamadım aksine garip bir şekilde canım yemek istemiyor.

Dün kendimi su içmeye o kadar adapte etmişim ki akşam yemeğini unutum tabi sonra acıktım normal olarak bir porsiyon ananas ile yarım bardak kefir içtim. Kefiri ilk defa denedim daha öncede bir kere içmiş olabilirim hatırlamıyorum ama tadı mükemmel. Peynir ve yoğurdu çok severim peynir reyonlarında uzun uzun dolanmayı bakmaya doyamam onlara herhalde peynir sevdiğimden kefirde güzel geldi.

Dün akşam iş çıkışı Eşime diyete başlayacağım alışveriş yapmam lazım diyemedim :(. Artık bu kaçıncı diyecek ne yapacaksın markete dedi ama ben ses etmedim. Tabi sonra söyledim. Ama artık nasıl diyeceğimi bile bilmiyorum çünkü bu kaçıncı Allah inşallah bunu son eder ilk gün için iyim.

Dün hazırlıklarımı tamamladıktan sonra sabahta azcık erken kalkıp işe getiricem şeyleri ayarladım zaten bir zorluğu yok yanı bir tek Kipa da kepekli pirinci bulamadım bende esmer pirinç aldım ne edem onu bula bildim.

Bir de yap kas su ayrı ölçen bir tartı almak istiyordum ne güzel ki Elektroword de 30 TL tartı vardı yaz geliyor ya sanırsam ondan yeni gelmiş. Akşam denedik yani ölçüyor işte internetten değerler bakıp bir karşılaştırmam lazım.

Evet her şey hazır bir azim ve başarmak kaldı inşallah bu sefer gönlümce zayıflayacağımızı evet Niyet etim Taylan Kümeli Diyeti ile 58 Kilo Olmaya:))))

Listeler hakkında bilgi için eskikilomadonuyorum.wordpress.com adresini ziyaret edebilirsiniz.











Kas oranı iyi görünüyor su içe içe su kalmamıış :) bunları bir araştırmam lazım












Hazırladığım diyet listem güneşten pek görünmese de :)



Diyete hazırlık 







Sabah hazırladığım ananaslı tarçınlı kefir:)




öğlen yemeğim kefiri kivi tarçın çok sevdim kefiri bennn ....





6 yorum:

  1. Aslında bende başlamak istiyorum ama kefirin tadını hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peynir yoğurt seviyorsan ayrana benziyor aynı hiç bir farkı yok bence içilebilir bir şey korkma akşam bende bir korktum ama :))) keşke daha önce içseydim dedim

      Sil
  2. Kefir candır :) Severim ama hiç böyle meyveli tarçınlı denememiştim, ben de deneyeyim..
    Diyetinizde Allah yardımcınız olsun, hedefinize ulaşmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooooooooook teşekür ederim :) inşallah başarırım tadı çok güzel oluyor meyve suyu gibi hmmm meyveli dondurma gibi gibi :) tabi herkesin damak zevki ayrı

      Sil
  3. Kefirin tadı gerçekten çok güzel. Ben de alayım bari heves ettim :)
    İnşallah hedefine ulaşacaksın canım ;)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.