18 Mart 2013 Pazartesi

Süpriz Doğum Günü ve Hafta sonu İncileri

Selamün Aleyküm

Hayırlı sabahlar hayırlı haftalar dilerim herkeslere:))

16 Mart Eşimin Doğum günü idi. Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken hazır pasta almak yerine dedim ben yapayım ama işten eve gelip yetiştiremediğim için hazır malzemelerle el yapımı bir doğum günü pastası oldu olsun sonuç önemli dimi ama.



Malzemeleri alıp birde küçük bir hediye alıp eve koştum o gelmeden yetiştirmek için canım çıktı :)) En sevdiği yemeklerden hazırlayıp sadece onun için hazırlanmış bir sofra kurdum malum ben diyetteyim ama azcık salatadan yedim çünkü ona hazırlık yaparken akşam yemeğimi yemeyi unutum:).



Eşim gelince hali ile sevindi tabiki hoşuna gitti sofrayı görünce 'iyi ki doğmuşum valla' dedi :)))) acıkmış sanırsam çalışan adamcağız :))) Hoşuna gitmesi tabi beni de çok mutlu eti.

Sonra pastamızı alıp Kayınvalidemlere üst katta gitik. Kardeşleri ile hep beraber kutladık Canım Kocacığımın doğum günüsünü :)) Tabi birde hatıra fotosu çekildik:)))







 Pastadan yemedim iki çatal aldım:))) Diyettime tam gaz uyuyorum Allah şükür. EEe bu durumda pazar günü sabah sporu ile güne başlayıp güzel de bir kahvaltıyı hak etmişimdir. Ama tabi ki gene diyetime uygundu görüldüğü üzere gene Eşime sucuklu yumurtalar Gülihana otlar lavaşlar ama lavaşta çok lezetli yanı öyle diyet yemeği gibi değil.



13 yorum:

  1. İyi ki doğmuş ve sana yâr olmuş... :))
    Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşaAllahh.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sağol canım ami Allah razı olsun
      Allah size de çok çok mutlu huzurlu iman dolu bir yuva nasip etsin inşallah

      Sil
  2. Eşinin doğum günü kutlu olsun...
    eviniz hep böyle mutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy canım sağolasın :) amin Allah razı olsun

      Sil
  3. Nice mutlu yıllara hep beraber İnşallah. Sıkışık zamanda bile el emeğinle pasta yapmayı ihmal etmemişsin ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin Allah razı olsun arkadaşım küçük şeylerle gönül almaya çalıştık :)

      Sil
  4. aman da aman pek bir güzel olmuş sofran gültencim,
    ellerine sağlık, eşin sevinmez mi düşünmek yeter.
    hepberaber sağlıklı ve hayırlı bir ömür nasip etsin Rabbim size :)

    YanıtlaSil
  5. İyi kii doğmuş eşinizzzz ve sizinle evlenmişş :)
    Ayyy o pastadannn bana da yapaymısınnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparım canım nidemek buyur gel :D Allah razı olsun sağol:)

      Sil
  6. Rabbim hayırlı mutlu sağlıklı beraber geçirebileceğiniz daha nice ömürler versiin :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.