16 Mart 2013 Cumartesi

Ne çektin be Gülihan :)))


Selamün Aleyküm 

Dün dediğim gibi pek dizi seyretmem ama Gülse Birsel'nin dizileri dizi değil ki stand up boyutunda o kadar komik ki özellikle eşim seviyor ve izliyor bazen bende izliyorum . En son yayınlanan bölümde ki Gonca Vuslateri’nin canlandırdığı “ Vasfiye Teyze” bir harika idi sesini duyunca elimde ki işi bırakıp leptobun başına izlemeye gitim:)))). Oyunculuğunu tebrik ediyorum. Başka dizilerde de görmüştüm kendisini çok komik ve güzel rol yapıyor yeteneği gerçekten takdirlik seviyorum oyunculuğunu

Sanki herkesin hayatında bunlardan mutlaka bir tane varmış gibi geldi bana :))) Ne çektiniz be benim elimden Blogger arkadaşlarım benim musmutlu bir hafta sonu diliyorum sizlere takip olun beni yalnız koymayın :))))




2 yorum:

  1. ben de bayıldım bu karaktere..var aynen böyle insanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan bana rastlamadı henüz :))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.