11 Mart 2013 Pazartesi

2. Liste için Hazırlıklar ve Kepekli Lavaş

Selamün Aleyküm

2. Liste için hazırlıklarım yazılı olarak çoktan  hazırdı. Listemi çıkardım amacım bu malzemeleri her zaman bana en yakın hangi markete bulduğunu saplamaktı. Yapı itibarı ile biraz tez canlıyım listeler, planlar ve organizeleri severim. Birde pes etmemek için çabalıyorum kolaylaştırmaya çalışıyorum.

Lavaşı çok severim ve çarşamba günü 2. Listenin ilk menüsü bu fakat kepekli lavaşı bulamadım hadi bu sefer kepekli un ve tahılı un bulayım dedim. Bugün akşam iş çıkışı alışverişimi yapıp yarında iş çıkışı aldıklarımı hazırlayıp buzluğa atmak niyetindeyim ki her şey hazır olsun malum çalışınca zor oluyor.

Az önce iş yerime yakın olan Hakmar'a limon almak için gidince yani bir una ne kadar sevinilirse o kadar sevindim.:))) Tam tahılı ve Kepekli un meğersem burnumun dibinde imiş. Süper oldu!

İş çıkışı insan hemen evine gitmek istiyor en en en yakınımdaki markette bunu bulunca altın bulmuş gibi oldum. İnşallah kendi lavaşımı kendim yapacağım zaten tarifi ve yapımı da çok kolay bakalım nasıl olacak.

Laktozsuz süt, Kepekli lavaş ve Kefir hemen yanı başımızdaki marketlerde maalesef bulunmuyor. Bu yüzden yerlerini öğrendim çabaladım buldum emek verdim bir aferini hak ettim yahu ben Allah azmimi artırsın İnşallah cici cici mamalarımızla gene karşınızda olacağımmmm :))


2 yorum:

  1. Kocaman bir aferin sana o zaman :)
    Ya ben kefiri hep unutuyorum. Bu arada çekilmiş çörek otundan da yiyorum her sabah(Yemeye çalışıyorum)
    Rabbim yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin canım seninde Allah yardımcın olsun bak gör o çörek otunun çok faydasını görcen Allahın izni ile

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.