28 Mart 2013 Perşembe

Kapanma Hikayeleri

Selamün Aleyküm 

Hayırlı günler dilerim özelikle bana ve güzel dualarınızı beklerim sizlerden büyük ablam merdivenden yuvarlanmış Allah şükür bir şeyi yok ama korkmuş tabi yanlız yaşadığı için hep garip kalıyor.

Küçük ablamda elinden ameliyat oldu iki çocuğu var eşide hali ile işte bana yakın ama bende çalıştığım için anca akşam gidebilirim yanına ne faydam olur ki ameliyat olduğunu bile olduktan sonra duydum ani olmuş 
evde bir başına kaldı :( Dualarınızla hemen iyileşmelerini nasip olur inşallah .




Duygunun Musmutlu Dünyası adlı güzel blog sahibesi 'kapanma hikayeleri' şeklinde güzel bir konu açmış. Kapanma hikayelerimizi burada kardeşlerimize hikayelerimiz ile cesaret ve destek vermek için  paylaşıyor. Kendisinden Allah razı olsun çok güzel davranış bende acizane hikayemi paylaştım. 
Sizleri de bekleriz :)

4 yorum:

  1. Allah razi olsun canim blogunda duyuru yaptigin icin insallah sayende daha cok kisiye ulasacagiz :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş, Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil

  3. Bende kapanmak istiyorum cesarete ihtiyacım var :(

    YanıtlaSil
  4. hikayeyi okumak istiyorum ama sadece yorumlar gorunuyor nedense..

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.