8 Mart 2013 Cuma

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 30. Gün

Selamün Aleyküm

Diyet tam gaz hiç bozmadan gidiyor Salı gününe kadar bu mamaları ile geçincem :))) Çarşamba günü halatla çekiyorum. 

O kadar heyecanlıyım ki ikinci listemi hazırladım alışveriş listemi çıkardım. Ezgi Hanımın sitesini komple okudum sanırım.

İkinci hafta bunlardan sonra tıka basa dolu sayılır. Bir tek su beni zorluyor ama her gün 3 litre içmeyi başarıyorum.

30. Güne gelmişim Taylan Kümelinin listelerine başlayalı üç gün oldu ama spor yapalı tam 30 gün olmuş. Zaten vücudumda  farklılıklar var sporun etkisi olduğu belli oluyor bakalım bir kiloma yansırsa değmeyin keyfime.

Hakkımda Hayırlısı inşallah :)))







16 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun birde ben başarabilsem :)

    YanıtlaSil
  2. Canım afiyet olsun ne cici yiyeceklerin var öyle, özene bezene hazırlanmışlar oh ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes etmiyeyim diye ah neler yapıyorum :))) Allah azmimi artırsın

      Sil
  3. Azimle başarılmayacak şey yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende hoşgeldın amiin inşallah

      Sil
  4. Menügayet nefis görünüyor. İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz zaten izliyorum ben sizi :)) tabiki ziyaret ederim

      Sil
  5. Tebrik ediyorum :) 30. gün;)
    farkı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir menü bence,inşallah böyle devam eder,özellikle suyun çok faydası olacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Allah yardımcınız olsun, muvaffak olursunuz inşaALLAH. :)

    YanıtlaSil
  8. Hiç diyet yapamadığım için yapan insanları takdir ediyorum :)
    İnşallah her şey istediğiniz gibi gider ve hazırladıklarınız harika bence :) özellikle Su gerçekten çok önemli. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh ne güzel hiçte yapmak zorunda kalmayın inşallah güzel sözleriniz için Allah razı olsun :)))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.