4 Mart 2013 Pazartesi

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 26. Gün

Selamün Aleyküm 


Herkese hayırlı sabahlar Hayırlı bir Pazartesi dilerim bu gün gene mutlululuk içindeyim Rabbime binlerce şükürler olsun.

Bir pazartesi ile gene birlikteyiz :) Hafta Sonu gene yine yeniden Yalova'da idik bildiğiniz üzere. Misafirlikte ve gezmelerde olunca diyet birazcik sarsılıyor ama dikkat etmeye çalıştım fazladan da bir şey yemedim aslında hep sebze filan yedim.


Pazar sabahı kalktım ha gayret deyip Kahvaltıdan önce Yalova'nın bir ucundan bir ucuna 1 Saat tempolu yürüdüm. Eve gelince de 200 mekik ile pazar günü sporumu da yapmış oldum. Çok çok kilo verememiş olsam da vücudumda değişiklikler var kas yaptığım gayet net anlaşılıyor elbiseler de de bollaşma mevcut.

Çok mutlu oluyorum inşallah bu sefer en en en sonunda başarıcam rüyamda bile uzun bir sofra kurulmuştu ben diyetteyim diye yemedim :))))






10 yorum:

  1. Maşallah :)
    Biraz daha gayret olacak inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım sen nasılsın nasıl gidiyor bu aralar biraz hayat karışık ama :( iyisindir inşallah

      Sil
    2. iyiyim hamdolsun :)
      her şey bizim için, buranın imtihan dünyası olduğunu hatırladıkça rahatlıyor insan..
      Ben de sana özendim. şimdi geldim yürüyüşten :)

      Sil
    3. oh ne güzel hem hava almış oldun hem kaloriler gitti üzülme bizimde daha doğru abimin de bir zamanlar şirketi batma noktasında idi inan ekmek almaya paramız yoktu derler ya o moda idik :))) sonra geçti çok şükür iyiler şimdi Rabbım herkesin rızkını bereketlendirsin az verip aratmasın çok verip azdırmasın inşallah

      Sil
    4. eniştem pek umursamıyor, nasılsa hala şirket onun elinde.Tamamen dibe vurana kadar gidecek. ortada maddi açıdan bizi sıkıntıya sokacak bir durum yok ama insan üzülüyor bunların yaşanıyor olmasına..
      Amin..

      Sil
    5. Allah ferahlık vesin ailene ve sana enişteni de Allah doğru yoldan ayırmasın inşallah :)

      Sil
  2. afferin canım diyete devam :)
    ala loca üyeliğinde hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım Allah razı olsun inşallah devam ederim diyetime :)

      Sil
  3. azminden dolayı tebrik ediyorum. Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim tabi ki hemen gelirim:)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.