2 Mart 2013 Cumartesi

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 24. Gün

Selamün Aleyküm

Tam da hiç kilo veremedim  500 gr kadar hata 1 kiloya yakın fazla görünüyordum dediğim günün ertesi sabahı bir de baktım ki amamın kilo gitmiş. Başladığımda 80 kilo idim. Sonra 81.4 filan gördüm çok canım sıkıldı dikkat ettim sporumu yaptım yaaa niye niye derken 'Sevgili Müstakbel Eşim' adlı blog sahibesi ile dertleşirkeneeeeee :)) ertesi gün müjdeli haber geldi. bu gün 79.7 görmüş bulunduk. 79 sayılara tekrar yine yeniden döndük. 

Bu sefer inşallah bu bloga bu rakamları son yazışımdır. Zaten artık gerçekten canı gönülden istiyorum kilo vermeyi. İnşallah nasip olur.

Dün Yalova dan bahsederken bu günde eşimin bursada işi çıkınca akşam ablama transfer olmaya karar verdik. Birazdan gene yolla çıkıcam çok gezintiyim çoooook :))) 

Herkeze mutlu bir hafta sonu dilerim :)




Kayın validem den Allah razı olsun beni yemek eziyetinden kurtardı :) her gün iki çeşit değişik yemeğim var. iş yerinden bir öğlen yemeği ıspanak ve turşu kavurması tabi turşu kavurmasını hepsini bir öğün yemedim :)) üç günde anca bitti.



Bu aralar en yakın kankam spor aletim ve ben bir gün ara ile 45 dk beraber takılıyoruz.


Sabahları genelde çökelek ve yazın kayın validemin yaptığı bahçe domateslerinden konserveyi ekmek arası yapıp afiyetle yiyorum.






8 yorum:

  1. canım diyette ve sporda sana kolay gelsin diyorum...
    sabret sonucunu göreceksin :)

    YanıtlaSil
  2. gülten gerçekten istediğin sonucu görünce bütün bu acılar son bulacak bence kiloları verince önce sonra fotoğrafı ile yazı yazmalısın:)
    bu arada iyi gezmeler gezenti arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :))) ağzın bal yesin ah zayıflayınca ilk işim zaten foto :)))) 20 gün oldu ama bayağı fark var

      Sil
  3. canım merhaba,
    seni daha önce başaka biri davetiye yollamış...
    o yüzden davetiye göndermemi loca kabul etmiyor :(

    YanıtlaSil
  4. sağol zahmet verdim bir bakayım mailime

    YanıtlaSil
  5. Ben bu hafta pek dikkat edemedim, evde olmayınca :(
    Çok güzel gidiyorsun, maşallah.
    Turşu kavurmasına da bayılırım :)
    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım :) gel beraber yiyelim arkadaşım inşallah bir gün :)
      sende başarırsın zamanla

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.